Jeg har for et års tid siden fået udbetalt for meget SU (2784kr). Søde og rare som de er, har de så selvfølgelig valgt at opkræve mig for 3 måneder, (3x2784). Jeg klager med det samme, bliver kastet rundt imellem folk der ikke ved en skid, og inden klagen egentlig kommer igennem, bliver gælden overdraget til skat, og trukket over min løn. Nu har min klage været eksisterende i 10 måneder, jeg har betalt for 2 måneder ekstra, og jeg har ikke hørt noget som helst i 4 måneder, trods at jeg har ringet og rykket minimum 5 gange.
Nu er jeg efterhånden ved at være pisse træt af det adminstrationskaos de kalder SKAT, og de tilhørende instanser.
Mit spørgsmål går på: Er der nogen måde man kan være "usynlig" her i landet? Jeg vil gerne slippe for at have et CPR nummer, have en bank konto, have NEMID og alt det pis. Egentlig vil jeg gerne have at jeg ikke eksistere i deres system.
Spørgsmålet er selvfølgelig en smule hypotetisk, idet at jeg gerne vil leve et normalt liv som alle andre, og ikke bare bo i en træhytte i skoven. Jeg har dog talt med min arbejdsgiver, der ikke ser noget problem i at udbetale min løn kontant, og så kan hus + bil og alt det jo stå i kærestens navn.
Kom gerne med bud på en løsning, eller erfaringer på dette område