Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

daniel655 skrev:Jeg har det netural. og har prøvet at blande det op med mange ting.
Og måle bagert er stort..

Mussetrussen skrev:Jeg drikker det bare naturel, opløst i vand. Og gylper de uopløste klumper i mig til sidst. Er forholdsvis tæt på at ørle for hårdt hver aften, det smager pænt skidt. Blendede det en dag sammen med nogle frosne bær, det blev en lille smule bedre. Ellers kan lidt light saftevand også gøre det en kende mere medgørligt, og på denne måde får du ingen ekstra kalorier.

Deylami skrev:nogen der kan anbefale et sted det kan købes til en acceptabel pris?
- fik noget viking 5xprotein af en kammerat, hvilket også skulle være slow release.
Regner bestemt ikke med at det er ligeså godt, og det er virkelig udrikkeligt!
Så kunne godt bruge noget kasein, til aftenenmangler bare en kilde at får det fra ;)

Misterhamper skrev:Hvorfor ikke bare købe dobbelt så mange kg normal whey og tage dobbelt portion? Det vil sikkert give mere vækst i sidste ende

Misterhamper skrev:Hvorfor ikke bare købe dobbelt så mange kg normal whey og tage dobbelt portion? Det vil sikkert give mere vækst i sidste ende

Tha K skrev:Misterhamper skrev:Hvorfor ikke bare købe dobbelt så mange kg normal whey og tage dobbelt portion? Det vil sikkert give mere vækst i sidste ende
Af hvad? Har du drukket det forkerte urte te?

Misterhamper skrev:Tha K skrev:Misterhamper skrev:Hvorfor ikke bare købe dobbelt så mange kg normal whey og tage dobbelt portion? Det vil sikkert give mere vækst i sidste ende
Af hvad? Har du drukket det forkerte urte te?
Næh jeg ser bare ingen grund overhovedet til at købe proteinpulver der er dobbelt så dyrt (og tilmeld smager langt dårligere), når man kan købe det billige og få dobbelt så mange proteiner for samme pris. Det giver trodsalt i sidste ende mere vækst

daniel655 skrev:Jeg har det netural. og har prøvet at blande det op med mange ting.
Og måle bagert er stort..

Dr. Tough skrev:Menningen med kassein er jo lige præcist det modsatte af af whey, så det er lige meget om du tager dobbelt portion, da at valle protein når sit peak i løbet af en time.
Menningen med kassein er at det er langsomt optageligt protein som bliver optager i løbet af 7 timer, hvis du optager det med noget fedt.
Så har man har kroppen protein at arbejde med hele natten, derfor er det ikke smartere at købe 2x whey.
Men kassein er alt for dyrt, drik en l. skummetmælk før sengetid i stedet, hvis du kan leve med at der er lidt carbs i, hvilket jeg syntes er ok under bulk.

Dr. Tough skrev:Menningen med kassein er jo lige præcist det modsatte af af whey, så det er lige meget om du tager dobbelt portion, da at valle protein når sit peak i løbet af en time.
Menningen med kassein er at det er langsomt optageligt protein som bliver optager i løbet af 7 timer, hvis du optager det med noget fedt.
Så har man har kroppen protein at arbejde med hele natten, derfor er det ikke smartere at købe 2x whey.
Men kassein er alt for dyrt, drik en l. skummetmælk før sengetid i stedet, hvis du kan leve med at der er lidt carbs i, hvilket jeg syntes er ok under bulk.

Starpen skrev:Jeg ved intet om, hvorvidt 100g whey virker som kasein før sengetid, men jeg kan se fejlen i din logik på et økonomisk plan. Hvis dit argument er, at det er dyrt, så vil jeg påstå, at det må være dyrere at køre 100g whey ned, end 30g kasein. Kasein er jo ikke over 3 gange så dyrt som whey...
Mht. smagen; det fra bodyman (med smag) er udmærket .

Starpen skrev:Jeg ved intet om, hvorvidt 100g whey virker som kasein før sengetid, men jeg kan se fejlen i din logik på et økonomisk plan. Hvis dit argument er, at det er dyrt, så vil jeg påstå, at det må være dyrere at køre 100g whey ned, end 30g kasein. Kasein er jo ikke over 3 gange så dyrt som whey...

Misterhamper skrev:Starpen skrev:Jeg ved intet om, hvorvidt 100g whey virker som kasein før sengetid, men jeg kan se fejlen i din logik på et økonomisk plan. Hvis dit argument er, at det er dyrt, så vil jeg påstå, at det må være dyrere at køre 100g whey ned, end 30g kasein. Kasein er jo ikke over 3 gange så dyrt som whey...
Det var blot et eksempel for at påpege at 10g og 100g uanset hvad det er selvfølgelig ikke bliver optaget lige hurtigt.
Kassein er over dobbelt så dyrt som det whey jeg køber og smager dobbelt så dårligt. Hvorfor købe det? Jeg forstår det ikke.

Misterhamper skrev:Starpen skrev:Jeg ved intet om, hvorvidt 100g whey virker som kasein før sengetid, men jeg kan se fejlen i din logik på et økonomisk plan. Hvis dit argument er, at det er dyrt, så vil jeg påstå, at det må være dyrere at køre 100g whey ned, end 30g kasein. Kasein er jo ikke over 3 gange så dyrt som whey...
Det var blot et eksempel for at påpege at 10g og 100g uanset hvad det er selvfølgelig ikke bliver optaget lige hurtigt.
Kassein er over dobbelt så dyrt som det whey jeg køber og smager dobbelt så dårligt. Hvorfor købe det? Jeg forstår det ikke.

pullupman skrev:you fail

Misterhamper skrev:pullupman skrev:you fail
Hvad med at forklare hvorfor...Tror du, du vokser mere af 30g kassein end 70g valle da? Er smagen bedre da?

Dr. Tough skrev:Misterhamper skrev:pullupman skrev:you fail
Hvad med at forklare hvorfor...Tror du, du vokser mere af 30g kassein end 70g valle da? Er smagen bedre da?
Ja, det tror jeg hvis det bliver taget før sengetid, da at det bliver optaget væsenligt mere langsomt end valle protein som når sit peak efter en time, hvor at kassein sammen med lidt fedt kan give kroppen proteiner i op til 7-8 timer, så man ikke kommer til mangle i løbet af søvnen...

Misterhamper skrev:Dr. Tough skrev:Misterhamper skrev:pullupman skrev:you fail
Ja, det tror jeg hvis det bliver taget før sengetid, da at det bliver optaget væsenligt mere langsomt end valle protein som når sit peak efter en time, hvor at kassein sammen med lidt fedt kan give kroppen proteiner i op til 7-8 timer, så man ikke kommer til mangle i løbet af søvnen...
Tror du virkelig at kroppen har konsumeret alt maden man har indtaget i løbet af bare få timer efter man er gået i seng?
En god stor bøf kan tage to døgn om at blive helt optaget læste jeg i min biologibog engang.
Og for slet ikke at tænke på at kroppen optager alt mad langsommere når man sover.
Samlede antal proteiner og kcal > tidspunkterne man får dem på.
Og hvad i alverden er det for noget med at valle protein "når sit peak efter 1 time"? Det kan du jo slet ikke sige....

pullupman skrev:Jeg vil gerne se nogle kilder.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster