Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

micker skrev:Det ved jeg godt.... Det er ikke det jeg laver indlæg eller spørger om, min kost rundt fordelt på hele dagen er som sådan fin nok, har taget tæt på 10kg på de sidste 3-4 måneder. Det er bare om det vil give nogle af de langsomt udløsende proteiner over natten hvis man bæller mælk?

mikkel_baech skrev:micker skrev:Det ved jeg godt.... Det er ikke det jeg laver indlæg eller spørger om, min kost rundt fordelt på hele dagen er som sådan fin nok, har taget tæt på 10kg på de sidste 3-4 måneder. Det er bare om det vil give nogle af de langsomt udløsende proteiner over natten hvis man bæller mælk?
ja du indtager jo proteinerne i mælken men det betyder intet for dig, supermand, hulk eller nogen anden om det er valle prot eller kassein.

](./images/smilies/eusa_wall.gif)

micker skrev:Men hvorfor bliver ting som kasein proteinpulver så overhovedet solgt?

mikkel_baech skrev:micker skrev:Det ved jeg godt.... Det er ikke det jeg laver indlæg eller spørger om, min kost rundt fordelt på hele dagen er som sådan fin nok, har taget tæt på 10kg på de sidste 3-4 måneder. Det er bare om det vil give nogle af de langsomt udløsende proteiner over natten hvis man bæller mælk?
ja du indtager jo proteinerne i mælken men det betyder intet for dig, supermand, hulk eller nogen anden om det er valle prot eller kassein.

micker skrev:Så at man indtager slow-release proteiner før sengetid, gør FULDSTÆNDIG INGEN forskel, end hvis man optog det? altså, ville der være INGEN fordel i at tage 35g slow-release istedet for 35g whey, lige før sengetid? Det jo 8 timer man sover. uden nogen form for indtag af kost

DHL^ skrev:mikkel_baech skrev:micker skrev:Det ved jeg godt.... Det er ikke det jeg laver indlæg eller spørger om, min kost rundt fordelt på hele dagen er som sådan fin nok, har taget tæt på 10kg på de sidste 3-4 måneder. Det er bare om det vil give nogle af de langsomt udløsende proteiner over natten hvis man bæller mælk?
Kan ikke huske hvor det var fra, mener det er Bogen grith control.. Og der står af 30 gram valle er i blodet i ca 90 minutter.. Sover du i 8 timer ligger du trodsalt 6½ time uden aminosyrer i blodet, hvis du sover "fastende", eller hvis du kun har de aminosyrer fra shaken.. og det er trodsalt 1/4 af et døgn.
Så om det er helt lige meget - kommer vel an på hvilket niveau brugeren er på.

Jenslyn87 skrev:DHL^ skrev:mikkel_baech skrev:micker skrev:Det ved jeg godt.... Det er ikke det jeg laver indlæg eller spørger om, min kost rundt fordelt på hele dagen er som sådan fin nok, har taget tæt på 10kg på de sidste 3-4 måneder. Det er bare om det vil give nogle af de langsomt udløsende proteiner over natten hvis man bæller mælk?
Kan ikke huske hvor det var fra, mener det er Bogen grith control.. Og der står af 30 gram valle er i blodet i ca 90 minutter.. Sover du i 8 timer ligger du trodsalt 6½ time uden aminosyrer i blodet, hvis du sover "fastende", eller hvis du kun har de aminosyrer fra shaken.. og det er trodsalt 1/4 af et døgn.
Så om det er helt lige meget - kommer vel an på hvilket niveau brugeren er på.
Du tager det for givet, at man kun kan optimere sine resultater, hvis der konstant optages protein. Det er spekulation og næppe værd at tænke videre over for 99 % af de, der træner :-)
Læs eventuelt denne tråd igennem, hvor det diskuteres: http://forum.bodybuilding.com/showthrea ... =131821473
Kroppen er en fantastisk organisme, der godt kan kompensere ved lavere indtag i nogle perioder og højere i andre. Det er ikke noget problem at rende nogle timer rundt uden en konstant strøm af aminosyrer to prevent teh catabolizmz ;)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster