Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Pind skrev:Det er vist det man betegner som micromanagement..

Cruise skrev:Hej allesammen..
Jeg står og skal igang med, at cutte på en keto diet(Anabolic Diet), her fra på mandag.. Er der nogen af jer, som ved hvad det anbefalede vitamintilskud er under sådan en diet.?? Vil det være bedst og bruge Omnimin, da den består af mange vitaminer på engang, eller er det bedre med dem fra supermarkedet, så man kan fordele flere ud over hele dagen.??
Min kost består dagligt af:
Æg
Oksekød
Bacon
Emmentaler(Ost)
Cheddar
ISO Pulver
BCAA
Glutamin
Oliven og Hørfrøolie
Bodylab Omega 3
HUSK
En lille smugle Haricots Verts(Grønne Bønner)

Cruise skrev:Pind skrev:Det er vist det man betegner som micromanagement..
Okay hvad mener du med det.??

Cruise skrev:Mikkel leicht: Det har du selvfølgelig helt ret i Mikkel, men jeg får max 100g bacon om dagen.. Kosten bygger mest på Æg, Oksekød og Ost. Og for at variere lidt kommer der også lidt Laks på bordet til aftensmad istedet for Oksekødet..
Jeg ved godt bacon ikke er det sundeste, men er vi ikke enige om at sådan kan vi jo blive ved. Har hørt flere gange at mange Æg er dumt, og mere end 500g oksekød om ugen er kræftfremkaldende osv osv..
Kunne man måske bruge skinkestrimler end Bacon fx.???
Pind: Hehe okay.. Men spørgsmålet er jo også om hvor mange vitaminer, man skal tage under sådan en diet.?? Det kan vel ikke være helt pisse ligegyldigt.??

Mikkel leicht skrev:Cruise skrev:Mikkel leicht: Det har du selvfølgelig helt ret i Mikkel, men jeg får max 100g bacon om dagen.. Kosten bygger mest på Æg, Oksekød og Ost. Og for at variere lidt kommer der også lidt Laks på bordet til aftensmad istedet for Oksekødet..
Jeg ved godt bacon ikke er det sundeste, men er vi ikke enige om at sådan kan vi jo blive ved. Har hørt flere gange at mange Æg er dumt, og mere end 500g oksekød om ugen er kræftfremkaldende osv osv..
Kunne man måske bruge skinkestrimler end Bacon fx.???
Pind: Hehe okay.. Men spørgsmålet er jo også om hvor mange vitaminer, man skal tage under sådan en diet.?? Det kan vel ikke være helt pisse ligegyldigt.??
Det med æg og hakkekødet skal du ikke være bekymret for, det er noget af de reneste råvarer du kan få i supermarkedet efterhånden, så tvivler på det skulle være usunde - selvfølgelig alt med måde![]()
Jeg ville, hvis du har økonomi til det, skifte baconen ud med 100g laks fxsundere fedt, smager også bedre sammen med dine æg (scramble eggs og laks - MUMS!).. Skinkestrimler er i dag af så ringe kvalitet når man kigger på pakken, at det synes jeg ikke er bedre.. ofte bruger man også sukker af forskellig slags til at konservere med, og det betyder træls ekstra trace carbs..
Jeg vil også sige at din fordeling af makronutrienter bør være omkring (tager direkte fra t-nation) 1,5-1,75g protein pr pound kropsvægt og 0,5-1g fedt pr. pound kropsvægt som start - så korrigere ud efter det .. Max 50g carbs om dagen, med alt, trace carbs etchar du fx 20g carbs tilovers efter trace carbs og andet er taget med, kunne man ofte med god samvigtighed smide dem ind under træningen eller 30min før din træning er ovre..
Så har du vel styr på brugen af BCAA til at holde på muskelmassen undervejs?store mængder BCAA eller iso proteinpulver er super i en keto-diæt eller very low carb diæt

Mikkel leicht skrev:Jeg ville smide større mængder BCAA før, under og efter træning indog evt smide 10g BCAA ind under hvert måltid for at stimulere lidt insulin respons på low carb
![]()
Jeg ville benytte min fordeling af makronutrienter i stedet mate, ved at bruge mere protein, så for du højere termisk effekt og større mæthedsfølelse, når du alligvel har masser af fedt med![]()
Vil også smide iceberg salat, eller andre green veggies ind ved så mange måltider du orker, fordi uden lidt fibre undervejs (med meget lidt carbs så det ikke påvirker ideen bag diæten) så vil du ikke få problemer med maven og du vil kunne arbejde i mod at få et ringere kolesterol talmen mest det med maven, så du ikke ender med super hård mave
Jeg spiser 6 måltider om dagen, hvor 4 måltiderne er der 3æg i. og de 2 sidste 250g oksekød. Er det så ikke lige i overkanten med så meget BCAA, da æg og oksekød indeholder en del Aminosyre.?? 

Cruise skrev:Mikkel leicht skrev:Jeg ville smide større mængder BCAA før, under og efter træning indog evt smide 10g BCAA ind under hvert måltid for at stimulere lidt insulin respons på low carb
![]()
Jeg ville benytte min fordeling af makronutrienter i stedet mate, ved at bruge mere protein, så for du højere termisk effekt og større mæthedsfølelse, når du alligvel har masser af fedt med![]()
Vil også smide iceberg salat, eller andre green veggies ind ved så mange måltider du orker, fordi uden lidt fibre undervejs (med meget lidt carbs så det ikke påvirker ideen bag diæten) så vil du ikke få problemer med maven og du vil kunne arbejde i mod at få et ringere kolesterol talmen mest det med maven, så du ikke ender med super hård mave
10g BCAA under hvert måltid.!! Slaaap da af.. hehe Det bliver satme dyrt, og det smager jo af lort..Jeg spiser 6 måltider om dagen, hvor 4 måltiderne er der 3æg i. og de 2 sidste 250g oksekød. Er det så ikke lige i overkanten med så meget BCAA, da æg og oksekød indeholder en del Aminosyre.??
![]()
Jeg vil drikke ca 20g HUSK om dagen, så jeg ikke får problemer med maven
Jeg vil helt sikkert lige prøve den her diet af, som jeg har lavet her i et stykke tid. Så må jeg vel meget gerne kontakte dig, så kan vi jo lige lave en diet, med din fordeling af makronutrienter.????

Mikkel leicht skrev:Cruise skrev:Mikkel leicht skrev:Jeg ville smide større mængder BCAA før, under og efter træning indog evt smide 10g BCAA ind under hvert måltid for at stimulere lidt insulin respons på low carb
![]()
10g BCAA under hvert måltid.!! Slaaap da af.. hehe Det bliver satme dyrt, og det smager jo af lort..Jeg spiser 6 måltider om dagen, hvor 4 måltiderne er der 3æg i. og de 2 sidste 250g oksekød. Er det så ikke lige i overkanten med så meget BCAA, da æg og oksekød indeholder en del Aminosyre.??
![]()
Jeg vil helt sikkert lige prøve den her diet af, som jeg har lavet her i et stykke tid. Så må jeg vel meget gerne kontakte dig, så kan vi jo lige lave en diet, med din fordeling af makronutrienter.????
hvis din mave bliver et problem med de mængder, er du jo nødt til at indtage mindre, fx 5g pr måltid såmen jo vil faktisk gerne du spise så mange gram pr måltid
![]()
Du siger bar til, så laver vi enmen sørg nu for at de mængder af fedt du kommer til at indtage, så er fra sunde kilder
![]()
BCAA tabletter eller lignende skal jo bar sluges hurtigt, smager ikke af en skid

Cruise skrev:Mikkel leicht skrev:Cruise skrev:Mikkel leicht skrev:Jeg ville smide større mængder BCAA før, under og efter træning indog evt smide 10g BCAA ind under hvert måltid for at stimulere lidt insulin respons på low carb
![]()
![]()
hvis din mave bliver et problem med de mængder, er du jo nødt til at indtage mindre, fx 5g pr måltid såmen jo vil faktisk gerne du spise så mange gram pr måltid
![]()
Du siger bar til, så laver vi enmen sørg nu for at de mængder af fedt du kommer til at indtage, så er fra sunde kilder
![]()
BCAA tabletter eller lignende skal jo bar sluges hurtigt, smager ikke af en skid
Det første du skriver angående mave problemer og tage fx 5g pr måltid.. Mener du så HUSK eller BCAA.?? hehe Du mener HUSK ikke.??
Jeg smider sgu lige min kostplan ind, så kan du se den

Cruise skrev:
HUSK kostilskud: Bliver fordelt ud over dagen..
BCAA: Under træningen blandet med lidt prot pulver
Pre-Workout: Eftermiddag + Jack3d

Mikkel leicht skrev:Cruise skrev:
jeg ville også smide måltid 2 ud og evt smide isolat proteinpulver ind der istedetog evt fedttilskud
![]()
jeg ville også smide de forarbejde fødevare ud, som fx dine bacon i tern - værre lort..
jeg vil desuden smide BCAA i moderat mængder til hvert måltid, fordi det stimulere en mindre insulin-udskillelse i kroppen og dermed virker anti-catabolsk, så du holder bedre på massen og desuden vil du bedre kunne holde glycogendepoter oppe

Cruise skrev:Mikkel leicht skrev:Cruise skrev:
jeg ville også smide måltid 2 ud og evt smide isolat proteinpulver ind der istedetog evt fedttilskud
![]()
jeg ville også smide de forarbejde fødevare ud, som fx dine bacon i tern - værre lort..
jeg vil desuden smide BCAA i moderat mængder til hvert måltid, fordi det stimulere en mindre insulin-udskillelse i kroppen og dermed virker anti-catabolsk, så du holder bedre på massen og desuden vil du bedre kunne holde glycogendepoter oppe
Hvad har du andre forslag til det bacon, udover Laks.??![]()
Og hvis jeg nu køber bodylab BCAA tabs, hvor mange vil du så foreslå at tage under et måltid.???

Mikkel leicht skrev:Cruise skrev:Mikkel leicht skrev:Cruise skrev:
![]()
Og hvis jeg nu køber bodylab BCAA tabs, hvor mange vil du så foreslå at tage under et måltid.???
Så du for 5-10g pr måltid af BCAA - kan være det er billigere at købe pulveret så, men det er din økonomiGlutamin kan også gøre det..
Jamen noget du synes om, som ikke har en masse tilsætningsstoffer, og så vil jeg sige fisk må være det bedste du kan få dersmager som regel også godt med æg
Igen vil jeg også kigge godt på de oste du skal spise, der er ofte også en masse lort tilsat
Har jo glutamin med i 3 af mine måltider, som man kan se i kostplanen.. Så kan jeg jo smide BCAA ind de sidste 3 måltider..
Cruise skrev:Mikkel leicht skrev:Cruise skrev:Mikkel leicht skrev:Cruise skrev:
![]()
Så du for 5-10g pr måltid af BCAA - kan være det er billigere at købe pulveret så, men det er din økonomiGlutamin kan også gøre det..
Jamen noget du synes om, som ikke har en masse tilsætningsstoffer, og så vil jeg sige fisk må være det bedste du kan få dersmager som regel også godt med æg
Igen vil jeg også kigge godt på de oste du skal spise, der er ofte også en masse lort tilsat
Okay det lyder sgu fint. Glutamin har jeg massere af..Har jo glutamin med i 3 af mine måltider, som man kan se i kostplanen.. Så kan jeg jo smide BCAA ind de sidste 3 måltider..
Kunne godt være jeg skulle prøve noget Laks og æg såHvad ville være nogle gode ost så.?? Elsker ost..!! Du tænker måske store hele ost, som fx Riberhus eller.??

Pind skrev:Cruise skrev:Pind skrev:Det er vist det man betegner som micromanagement..
Okay hvad mener du med det.??
At det er pisse ligegyldigt om du gør det ene eller det andet.

Malke skrev:Hvor lang tid har du tænkt at køre den diæt? - hvad er dine stats, og hvad regner du med at skulle smide i løbet af diæten? So fuckin' curious!

Cruise skrev:
NoBody skrev:Cruise skrev:
Spændende tråd. Hvis man ikke er stor fan er ost, er der så nogle bud på hvad det kan erstattes med?

Cruise skrev:NoBody skrev:Cruise skrev:
Spændende tråd. Hvis man ikke er stor fan er ost, er der så nogle bud på hvad det kan erstattes med?
Du skal finde mad med højt protein og fedt, også ingen cabs.. FX:
Æg
Oksekød
Svinekød
Laks
Kippers
Makrel
Bacon
Eller tjek dette link:
http://stronglifts.com/the-ultimate-ana ... u-can-eat/

Mikkel leicht skrev:jeg ville lave min approach med hensyn til at carbe op om, så du kun har et carb up meal om ugen, sålænge din fedtprocent er så høj, så når den kommer på 15% og derned under kan du så have 2 carb up meals, og er den endnu lavere, evt 3 carb up meals (samme dag og efter hinanden) og så done.. jeg ville ikke smide mere end 100-150g carbs pr meal ind som max...
generelt ville jeg lave low carb diæt istedet for at lave den traditionelle Anabolic diæt..
Jeg ville også undgå carb ups, indtil der er gået mindst 3 uger med max 50g carbs om dagen..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster