Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kasper1983 skrev:Er i øjeblikket i ketose og taber mig godt. jeg carber op en enkelt dag i weekenden. Men er der nogen der ved hvordan det forholder sig med et eventuelt muskel svind på en sådan diæt?

Cruise skrev:Kasper1983 skrev:Er i øjeblikket i ketose og taber mig godt. jeg carber op en enkelt dag i weekenden. Men er der nogen der ved hvordan det forholder sig med et eventuelt muskel svind på en sådan diæt?
Muskel svind.??? Mener du vel ikke sygdommen muskelsvind, men mener du ikke forbrænding af dine muskler.??

Cruise skrev:Haha ja jeg blev sgu lidt nervøs, da jeg selv køre Anabolic Diet.. Har været igang siden 9 April. Er gået fra en vægt på 97kg til 92,5 i den tid.. Begyndte så fra i Mandags, at ligge med 200kcal i underskud, ellers har jeg bare lagt på ligevægtsindtaget. Jeg har stadig samme styrke, er slet ikke gået nogen kg ned overhovedet i nogen øvelser.
Fedtet forsvinder hurtigt, men musklerne bliver der. Især hvis du supplere med 5-10g BCAA, Glutamin eller Leucin til hvert måltid.. Det helt sikkert en god ide med BCAA inden og under træningen. Faktisk meget vigtigt, hvis du vil beholde massen. Så hvis du ikke gør det, SÅ GØR DET.!!

Kasper1983 skrev:Cruise skrev:Haha ja jeg blev sgu lidt nervøs, da jeg selv køre Anabolic Diet.. Har været igang siden 9 April. Er gået fra en vægt på 97kg til 92,5 i den tid.. Begyndte så fra i Mandags, at ligge med 200kcal i underskud, ellers har jeg bare lagt på ligevægtsindtaget. Jeg har stadig samme styrke, er slet ikke gået nogen kg ned overhovedet i nogen øvelser.
Fedtet forsvinder hurtigt, men musklerne bliver der. Især hvis du supplere med 5-10g BCAA, Glutamin eller Leucin til hvert måltid.. Det helt sikkert en god ide med BCAA inden og under træningen. Faktisk meget vigtigt, hvis du vil beholde massen. Så hvis du ikke gør det, SÅ GØR DET.!!
Tillykke med dit vægttab. Carber du op to dage som Anabolic Diet dikterer?
Det gør jeg faktisk ikke men ser flere der fyrer BCAA under lignende diæter så bestiller noget. Kører normalt ikke prot shakes ned inden træning,men kan man ikke gøre det i stedet for? Der kan man vel blive dækket lidt ind?

Cruise skrev:Haha ja jeg blev sgu lidt nervøs, da jeg selv køre Anabolic Diet.. Har været igang siden 9 April. Er gået fra en vægt på 97kg til 92,5 i den tid.. Begyndte så fra i Mandags, at ligge med 200kcal i underskud, ellers har jeg bare lagt på ligevægtsindtaget. Jeg har stadig samme styrke, er slet ikke gået nogen kg ned overhovedet i nogen øvelser.

Cruise skrev:Kasper1983 skrev:Cruise skrev:Haha ja jeg blev sgu lidt nervøs, da jeg selv køre Anabolic Diet.. Har været igang siden 9 April. Er gået fra en vægt på 97kg til 92,5 i den tid.. Begyndte så fra i Mandags, at ligge med 200kcal i underskud, ellers har jeg bare lagt på ligevægtsindtaget. Jeg har stadig samme styrke, er slet ikke gået nogen kg ned overhovedet i nogen øvelser.
Tillykke med dit vægttab. Carber du op to dage som Anabolic Diet dikterer?
Det gør jeg faktisk ikke men ser flere der fyrer BCAA under lignende diæter så bestiller noget. Kører normalt ikke prot shakes ned inden træning,men kan man ikke gøre det i stedet for? Der kan man vel blive dækket lidt ind?
Jo tak men en go del af vægttabet, er jo væske. Som kommer igen under carb-load, men forsvinder hurtigt igen..
Siden jeg startede har jeg kun carb-loadet hver 14 dag, men fra den her uge gør jeg hver søndag. 2 Carb dage om ugen er for meget synes jeg. Det ville jeg kun gøre hvis jeg meget overvægtig, og skulle køre dieten i laaaang tid..
Angående det med BCAA osv. Jo så kan du sagtens gøre det med protein pulver.. Jeg spiser selv 5-10g BCAA inden træningen også 30g iso prot-pulver under og efter træningen.
Lige en heads up.!! Køb dine BCAA i tabs.!! Det pulver smager virkelig rædselsfuldt, og jeg er ikke kræsen.. Smagen minder mig om det gule mavesyre der kommer op efter en hård bytur
Det var heldigt jeg lige bestilte 300 tabs ved bodylab så for 5 min siden så. Overvejede lige pulveret et øjeblik. 
ominator skrev:Cruise skrev:Haha ja jeg blev sgu lidt nervøs, da jeg selv køre Anabolic Diet.. Har været igang siden 9 April. Er gået fra en vægt på 97kg til 92,5 i den tid.. Begyndte så fra i Mandags, at ligge med 200kcal i underskud, ellers har jeg bare lagt på ligevægtsindtaget. Jeg har stadig samme styrke, er slet ikke gået nogen kg ned overhovedet i nogen øvelser.
Sikker på at det meste af det du har tabt ikke er væske og ikke fedt? Tænker at når nu man tømmer kroppen fra carbs at meget af vandet falder fra
EDIT: Du var for hurtig

Cruise skrev:Haha ja der var du heldig Kasper.. Pulveret gemmer jeg til bulk, så jeg kan blande det i blendet protein/havregryn(jordbær shakes. Så kan man ikke smage det

Kasper1983 skrev:Cruise skrev:Haha ja der var du heldig Kasper.. Pulveret gemmer jeg til bulk, så jeg kan blande det i blendet protein/havregryn(jordbær shakes. Så kan man ikke smage det
Har du det ikke som om du lige har fundet den hellige gral? Det er første gang jeg kører denne diæt og tror sku alle kommende cuts kommer til at forløbe sådan

Cruise skrev:ominator skrev:Cruise skrev:Haha ja jeg blev sgu lidt nervøs, da jeg selv køre Anabolic Diet.. Har været igang siden 9 April. Er gået fra en vægt på 97kg til 92,5 i den tid.. Begyndte så fra i Mandags, at ligge med 200kcal i underskud, ellers har jeg bare lagt på ligevægtsindtaget. Jeg har stadig samme styrke, er slet ikke gået nogen kg ned overhovedet i nogen øvelser.
Sikker på at det meste af det du har tabt ikke er væske og ikke fedt? Tænker at når nu man tømmer kroppen fra carbs at meget af vandet falder fra
Hehe ja rettede lige hurtigt min post før du skrev.Der er helt sikkert røget godt med fedt også. Da jeg ikke rigtig har carb-loadet så meget. Man kan nemlig godt forbrænde fedt, ved ligge på ligevægtsindtaget et stykke tid, under denne diet

ominator skrev:Cruise skrev:ominator skrev:Cruise skrev:Haha ja jeg blev sgu lidt nervøs, da jeg selv køre Anabolic Diet.. Har været igang siden 9 April. Er gået fra en vægt på 97kg til 92,5 i den tid.. Begyndte så fra i Mandags, at ligge med 200kcal i underskud, ellers har jeg bare lagt på ligevægtsindtaget. Jeg har stadig samme styrke, er slet ikke gået nogen kg ned overhovedet i nogen øvelser.
Hehe ja rettede lige hurtigt min post før du skrev.Der er helt sikkert røget godt med fedt også. Da jeg ikke rigtig har carb-loadet så meget. Man kan nemlig godt forbrænde fedt, ved ligge på ligevægtsindtaget et stykke tid, under denne diet
Det lyder spændende. Har du et link til der hvor du fandt det? kunne være man skulle prøve det når man engang skal cutte

Cruise skrev:Kasper1983 skrev:Cruise skrev:Haha ja der var du heldig Kasper.. Pulveret gemmer jeg til bulk, så jeg kan blande det i blendet protein/havregryn(jordbær shakes. Så kan man ikke smage det
Har du det ikke som om du lige har fundet den hellige gral? Det er første gang jeg kører denne diæt og tror sku alle kommende cuts kommer til at forløbe sådan
Jo det er helt sikkert en god diet.. Hvordan ser din kost ud.??

Cruise skrev:ominator skrev:Cruise skrev:Haha ja jeg blev sgu lidt nervøs, da jeg selv køre Anabolic Diet.. Har været igang siden 9 April. Er gået fra en vægt på 97kg til 92,5 i den tid.. Begyndte så fra i Mandags, at ligge med 200kcal i underskud, ellers har jeg bare lagt på ligevægtsindtaget. Jeg har stadig samme styrke, er slet ikke gået nogen kg ned overhovedet i nogen øvelser.

Legend skrev:Cruise skrev:ominator skrev:Cruise skrev:Haha ja jeg blev sgu lidt nervøs, da jeg selv køre Anabolic Diet.. Har været igang siden 9 April. Er gået fra en vægt på 97kg til 92,5 i den tid.. Begyndte så fra i Mandags, at ligge med 200kcal i underskud, ellers har jeg bare lagt på ligevægtsindtaget. Jeg har stadig samme styrke, er slet ikke gået nogen kg ned overhovedet i nogen øvelser.
Ja det kan man nemlig.

Legend skrev:Det er fandme godt spottet.

Legend skrev:Sødt.
Du forestiller dig at jeg skal bruge tid på at forklare hvorfor man skal ligge i kalorieunderskud for at tabe sig? Skal jeg også redegøre for at Jorden ikke er flad? Længden på en meter? Andre banaliteter jeg skal afdække?

Cruise skrev:Legend skrev:Sødt.
Du forestiller dig at jeg skal bruge tid på at forklare hvorfor man skal ligge i kalorieunderskud for at tabe sig? Skal jeg også redegøre for at Jorden ikke er flad? Længden på en meter? Andre banaliteter jeg skal afdække?
Har du overhovedet prøvet dieten smarte.??

Legend skrev:Cruise skrev:Legend skrev:Sødt.
Har du overhovedet prøvet dieten smarte.??
Om jeg har prøvet en diæt der bringer mig i en tilstand af ketose er irrelevant. Faktu er at ketose ikke er en magisk tilstand, der ophæver fysikkens love. Hvis du har tabt dig har du været i kalorieunderskud.
Og lad så være med at kalde mig navne Flotte, det er ikke sødt.
Jeg går ud og vasker mine fingere i vand og sæbe nu. 

Og du mener ikke man kan supplere de nødvendige aminosyrer fra kosten? Hvad hvis behovet for ketoner er dækket via et rigeligt indtag af fedt? Og ketose er altså usundt, siger du? Du forveklser ketose under fastetilstand med ketose grundet kulhydratmangel, og de fysiologiske konsekvenser er ikke de samme. Samtidigt lader du til at også forveksle ketoacidose med ketose - den første er ganske rigtigt farlig (og usædvanlig) mens den anden er en helt standardreaktion på kalorier/kulhydratmangel, som masser mennesker lever på i årtier uden nogen problemer.Atmosfear skrev:Ud over lipolyse beta ox og ketondannelse vil du Når du ikke får glukose, transportere aminosyrer fra musklerne til leveren hvor de bruges til gluconeogenese altså nydannelse af glukose. Med andre ord JA musklerne nedbrydes.
I skulle prøve at læse en bog næste gang noget lyder meget plausibelt. Kan anbefale marks biochemistry den gør set rimeligt spiseligt.
Gider ikke engang argumentere for at man kun taber sig hvis man er i kalorie underskud.
Ps ketose er hamrende usundt men undersøg det selv

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster