Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

af MortenH » 21. mar 2011, 11:00
Jeg købte en MTB på bilka.dk for lige under en måned siden, og jeg har været ovenud tilfreds: 1500,-

SergentPeper skrev:Hej alle sammen
Jeg står og skal købe en ny cykel og gerne en citybike. Spørgsmålet er bare, hvilket mærke jeg skal gå efter? Har sat en max pris på 5000 kr.
Avenue, MBK, centurion mv.!!!!!
Jeg vægter holdbarhed samt stelvægt meget højt.
Håber i har nogen bud.

af Equus » 21. mar 2011, 11:03
jeg har købt en Nishiki, med 7 indvendige gear her http://cykel-basen.dk/ for 2 måneder siden, den er jeg stærkt begejstret for

SergentPeper skrev:af Equus » 21. mar 2011, 11:03
jeg har købt en Nishiki, med 7 indvendige gear her http://cykel-basen.dk/ for 2 måneder siden, den er jeg stærkt begejstret for
Hvad størrelse købte du den i René??

af jon pall » 21. mar 2011, 11:05mit beste bud må være MBK concept. jeg har en selv og er fuldt tilfreds og har kigget på alle de cykler du omtaler. avenue er for dyr du for intet for pengene udover lidt anderledes design og så blir den højst sansynligt stjålet inden for en månede.
- Kode: Vælg alt
SergentPeper skrev:
Hej alle sammen
Jeg står og skal købe en ny cykel og gerne en citybike. Spørgsmålet er bare, hvilket mærke jeg skal gå efter? Har sat en max pris på 5000 kr.
Håber i har nogen bud.
min er dog sort, men synes os den her er cool nok

SergentPeper skrev:af jon pall » 21. mar 2011, 11:05mit beste bud må være MBK concept. jeg har en selv og er fuldt tilfreds og har kigget på alle de cykler du omtaler. avenue er for dyr du for intet for pengene udover lidt anderledes design og så blir den højst sansynligt stjålet inden for en månede.
- Kode: Vælg alt
SergentPeper skrev:
Hej alle sammen
Håber i har nogen bud.
min er dog sort, men synes os den her er cool nok
Det er godt nok en pæn cykel. Den må jeg også lige kigge på.

SergentPeper skrev:
Fin men dyr

af Wannabe-BB » 21. mar 2011, 11:22
Tjoh det er den. Men det var du selv udenom, da du skrev max 5000
af jon pall » 21. mar 2011, 11:22
og lige nu er et godt tidspunkt at handle cykel, der er et stykke tid til høj sæson endnu, for salg af cykler), den nemmeste måde at få rabat er ved at kræve ekstra udstyr og det er ik uanmindeligt du kan tiltuske dig til for omkring 500-800kr´s udstyr, det kan fx være lås skærme hjælm osv.
(jeg har selv arbejdet lidt i en cykelbutik)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 68 gæster