Hvor finder man de billigste håndvægte, vægtstænger osv?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

rask skrev:Jeg har selv købt OL stang med tilhørende 50mm vægtskiver i BM-fitness og desuden 30mm skiver til håndvægtene. Det var det billigste sted, og så tager det 5 min at køre derhen fra min bopæl ergo nul fragt

Cykelmyggen Egon skrev:rask skrev:Jeg har selv købt OL stang med tilhørende 50mm vægtskiver i BM-fitness og desuden 30mm skiver til håndvægtene. Det var det billigste sted, og så tager det 5 min at køre derhen fra min bopæl ergo nul fragt
dog rimelig skod hvis man er på cykel

rask skrev:Cykelmyggen Egon skrev:rask skrev:Jeg har selv købt OL stang med tilhørende 50mm vægtskiver i BM-fitness og desuden 30mm skiver til håndvægtene. Det var det billigste sted, og så tager det 5 min at køre derhen fra min bopæl ergo nul fragt
dog rimelig skod hvis man er på cykel
Hvis man hedder egon, må man fragte een vægtskive ad gangen på bagageværet

Lennart1992 skrev:Jeg vil gerne træne hjemme både fordi jeg er ikke så social, jeg har lidt ar på sindet.
- Og fordi jeg har problemer med min krop som jeg ikke vil vise andre. Så er det sagt.
Dels også fordi jeg ikke rigtig får tid efter sommerferien.
Min far er værktøjsmager, og kan lave alt. Så der kan man vel skaffe skiverne

Gotlieb skrev:Lennart1992 skrev:Jeg vil gerne træne hjemme både fordi jeg er ikke så social, jeg har lidt ar på sindet.
- Og fordi jeg har problemer med min krop som jeg ikke vil vise andre. Så er det sagt.
Dels også fordi jeg ikke rigtig får tid efter sommerferien.
Min far er værktøjsmager, og kan lave alt. Så der kan man vel skaffe skiverne
Ellers hold øje med køb og salg her og på dba.dk. Der er tit nogen der sælger ud

Kidde skrev:et sted fundet med google evt. ?
kig lidt rundt og sammenlign priser

MrtinL skrev:Kidde skrev:et sted fundet med google evt. ?
kig lidt rundt og sammenlign priser
Nedern svar.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 80 gæster