Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Tovehest skrev:Jeg er ret sikker på at koffein kan skade koncentrationen hvis man indtager for meget, hvor meget det er skal jeg ikke kunne sige.

8800 skrev:Hey boiiz and girrrrrlz!
Jeg skal til en lille mundtlig eksamen i morgen og havde i den forbindelse tænkt på at sluge et par tabs fra bodylab med natural caffeine, nogen der har prøvet det? Skærper koffein koncentrationen osv ?

cj8000 skrev:Tovehest skrev:Jeg er ret sikker på at koffein kan skade koncentrationen hvis man indtager for meget, hvor meget det er skal jeg ikke kunne sige.
Så skal du op på en del ala 1000mg

Smeden skrev:Det syns jeg da er en god ide. Jeg syntes kombinationen af stærk kaffe og nervøsitet udløser alt for meget mavevrøvl, og derfor har jeg en termokande med te med. Te indeholder, udover koffein, dygtige antioxidanter og en aminosyre, der hedder teanin og efter sigende giver en tilstand af "afslappet vågenhed".
Men prøv du nogen koffeinpiller, koffein er ihvertfald fint til at øge fokus. 100-200mg ville jeg sige, fordi man bliver skør oven i hovedet af for meget koffein, især hvis man ikke er vant til det.

Smeden skrev:Det syns jeg da er en god ide. Jeg syntes kombinationen af stærk kaffe og nervøsitet udløser alt for meget mavevrøvl, og derfor har jeg en termokande med te med. Te indeholder, udover koffein, dygtige antioxidanter og en aminosyre, der hedder teanin og efter sigende giver en tilstand af "afslappet vågenhed".
Men prøv du nogen koffeinpiller, koffein er ihvertfald fint til at øge fokus. 100-200mg ville jeg sige, fordi man bliver skør oven i hovedet af for meget koffein, især hvis man ikke er vant til det.

Wermuth skrev:Glæder mig til at få rapporten

Mikkel leicht skrev:en kapsel 1000mg koffein, syntes jeg har hjulpet meget.. Prøv tag en test dag først så du ved hvordan du reagere.. Nogen gange kan jeg godt blive lidt anspændt, eller rastløs..

inzaneXs skrev:Mikkel leicht skrev:en kapsel 1000mg koffein, syntes jeg har hjulpet meget.. Prøv tag en test dag først så du ved hvordan du reagere.. Nogen gange kan jeg godt blive lidt anspændt, eller rastløs..
Du mener vel 100 mg, ik? Du skriver 1000 mg...

8800 skrev:Tog eksamen på 3 timers søvn. Da jeg stod op fik jeg 100mg koffein og inden jeg tog bussen derind tog jeg 100mg.
Fik 10 så det gik vel ok

specter skrev:8800 skrev:Tog eksamen på 3 timers søvn. Da jeg stod op fik jeg 100mg koffein og inden jeg tog bussen derind tog jeg 100mg.
Fik 10 så det gik vel ok
Så du var med andre ord Dopet.... Tsk Tsk.. men tillykke med 10 tallet...

Smeden skrev:Man bliver skør af 1000mg. Det har været 1000mg guarana eller 100mg koffein.

8800 skrev:Tog eksamen på 3 timers søvn. Da jeg stod op fik jeg 100mg koffein og inden jeg tog bussen derind tog jeg 100mg.
Fik 10 så det gik vel ok

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster