Er ofte ret tappet for energi når jeg kommer fra skole osv, og kunne tit godt bruge et energi-tilskud af en eller anden art.
Hvilke produkter bruger i, og virker det efter hensigten?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

WrathChild skrev:en kop kaf' det virker på mig
bruger ikke andre energi tilskud.

inzaneXs skrev:Bruger selv All Nautrale Caffeine (fra danutrition) i ny og næ.
De giver et super kick hvis man er lidt udkørt før træning. Snup et par stykker 30 min før træning og du kan give den fuld gas![]()
Bodyman sælger dem til en god pris.

WrathChild skrev:det er ikke godt at vænne kroppen til at få energi fra de tilskud.
men tror du ikke bare det er ungdoms sløv hed du lider lidt afej.
Spis flere langsomme kulhydrater. og kig lidt rundt omkring på kosten, tror det hjælper

kaskelolhval skrev:inzaneXs skrev:Bruger selv All Nautrale Caffeine (fra danutrition) i ny og næ.
De giver et super kick hvis man er lidt udkørt før træning. Snup et par stykker 30 min før træning og du kan give den fuld gas![]()
Super, dem havde jeg nemlig også selv kigget på! 2 tabs 30 minutter inden træning eller?

WrathChild skrev:
Spis flere langsomme kulhydrater. og kig lidt rundt omkring på kosten, tror det hjælper

inzaneXs skrev:kaskelolhval skrev:inzaneXs skrev:Bruger selv All Nautrale Caffeine (fra danutrition) i ny og næ.
Super, dem havde jeg nemlig også selv kigget på! 2 tabs 30 minutter inden træning eller?
Prøv at starte med 1 cap. De giver 100 mg koffein pr. stk....ingen grund til at indtage 2 stk hvis én kan gøre det.
Men lad være med at bruge dem flere gange om dagen hver gange du er en smule træt. Så forsvinder effekten over nogle uger.

WrathChild skrev:okayvinteren kan os spille en rolle, med at det er mørkt hele tiden.
jae eller ved nu ikke, der er bar ikke noget bedre end en go' kop kaff'

inzaneXs skrev:WrathChild skrev:
Enig. Kig også på din kost og optimer den. Men ligesom mange af vi andre bruger kaffe som opkvikkende middel så er det helt fint at bruge koffein i kapselform hvis man ikke kan få kaffe ned. Der er ingen forskel på de to ting. Det er ikke bedre med kaffe bare fordi det ikke er på kapsler....
Tak for hjælpen!

Gozo skrev:Amfetamin virker super. E er også fint, men ikke så godt hvis du skal koncentrere dig alt for meget. Kan evt. bruges til idræt

WrathChild skrev:nu skal jeg ikke spille klog, men tror faktisk at koffein piller er at foretrækker hvis valget var mellem amf og koffein

WrathChild skrev:nu skal jeg ikke spille klog, men tror faktisk at koffein piller er at foretrækker hvis valget var mellem amf og koffein

WrathChild skrev:lad os sige det sårn så, koffein skader ikke tænkeren så meget som amf

jeg glemte at sætte en ind i den sidste 

Smeden skrev:Nu må vi ikke glemme at kaffe er fyldt med antioxidanter![]()
Kig lidt på din måltidsfrekvens (man bliver jo træt af at være sulten) og din søvn og så kan du altid kvikke dig på med koffeinpiller. Dem som inzanex bruger bruger jeg også, f.eks. når jeg som i morgen skal op kl 6 for at træne. Man kan sgu ikke drikke kaffe kl 6 om morgenen; så bruger man al sin træningstid på at skide.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster