Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1123
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1120

Følg bodybuilding.dk på

Kombination af Muscletech Celltech og Nitrotech.

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hejsa.. jeg vil bare være sikker på hvordan man kombinerer både Muscletech Creatin, og nutri.. er bare i tvivl om man hvornår man ska drikke Celltech og Nitrotech ?? ..

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

kianS skrev:Hejsa.. jeg vil bare være sikker på hvordan man kombinerer både Muscletech Creatin, og nutri.. er bare i tvivl om man hvornår man ska drikke Celltech og Nitrotech ?? ..

Celltech skal du bare drikke to gange om dagen de fem første dage og derefter én gang om dagen og det er 1-2 scoops du tager pr gang. Tag det efter træning eller når du står op.

Nitro-tech er bare ligesom normalt proteinpulver..
Chayen Daniel Kashi
Fysioterapeut.
Brugeravatar

Reputation point: 90

Geografisk sted: Lørenskog, Norge

Træner her: Fitness World - Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 240.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Hvor meget vil du mange gange ska man så drikke protein pulver om dagen? 1 gang? og ska det være efter træning??

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Det komme an på hvor meget protein du allerede får gennem kost, men det kan tages 1-3 gange om dagen, hvor man indtager 1-2 scoops.
Og ja efter træning ville være optimalt.
Chayen Daniel Kashi
Fysioterapeut.
Brugeravatar

Styrkeliste

Hej KianS

Dette gælder ikke kun for dig, men alle andre indlæg omhandlende brug af "Fantastkosttilskud"!!!

Vær nu lige lidt skeptiske inden i hovedkulds falder i armene på alverdens kosttilskud! Hvis du kigger på Celltech deklarationen ser du et billede, så vidt jeg husker, af en "Politimand (troværdighed)" som har benyttet dette produkt og gainet ekstrem masse på "NO-time", så er det at man spørger sig selv kan det passe?......!

Mig bekendt indholder Celltech nogle kreatin-stoffer samt karbs og denne kombination skulle nok kunne give en eller anden for for fremgang... men denne markedsføring er stærkt overdrevet ligesom mange andre udenlandske produkter som lover guld og grønne skove!

Dit spørgsmål vedr. indtag af NitroTech samt Celltech vidner om at du ikke har sat dig ind i hvad du har købt! Hvis nu jeg siger at det ene af de produkter som du har købt at smæk fyldt med prohormoner, hvad siger du så til det? Ville du fortsætte? Hvis du skal opleve disse utrolige forandringer på så kort tid skal du krudte en hvis legemsdel ud af bukserne :lol: Ingen opfordring! [-X

Spøg til side;-) Du er den heldige køber af noget af verdens dyreste kreatin og protein og jeg er ikke i tvivl om at produkterne kan give dig en form for fremgang i din træning, og jeg skal skam heller ikke være dommer over om disse to produkter er bedre end visse andre!

Men en ting er sikkert, hvis du ikke har styr på din kost eller træning er det penge lige i et dybt hul!
Brugeravatar

Spiderman skrev:Vær nu lige lidt skeptiske inden i hovedkulds falder i armene på alverdens kosttilskud! Hvis du kigger på Celltech deklarationen ser du et billede, så vidt jeg husker, af en "Politimand (troværdighed)" som har benyttet dette produkt og gainet ekstrem masse på "NO-time", så er det at man spørger sig selv kan det passe?......!

34 lbs of muscle in 21 weeks to be exact.
Hvilket jo ca. svarer til 0,73 kg muskler pr. uge i 21 uger.
Chayen Daniel Kashi
Fysioterapeut.
Brugeravatar

Styrkeliste