Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 811
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 808

Følg bodybuilding.dk på

komme igang

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

hej
Sidst rettet af ahab2008 5. okt 2013, 15:14, rettet i alt 3 gange.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Hey....

Et godt sted og starte er at få styr på din kost, og du kan læse en masse artikler omrking kost, og hvordan du kan lave en kostplan i denne tråd. newbies-helpfile-edit-2-t39845.html den har alt hvad du har brug for, og så tror jeg du skal skrue ned med forventingene om du kan få six-packen til efterårs ferien, men det kan måske godt lade sige gør, men tror det ville være en hård omgang at komme der til, da du nok skal op og ligge med -1kg i ugen, i de 10 uger der til eferårs ferien...men syntes du skal give den fuld gas, og tag et billede fra hvor du står nu, og så kør på, og så når du rammer efterårsferien så tag et nyt, og vis progressen :D
Brugeravatar

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 197.50

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Bimmer3000 skrev:Hey....

Et godt sted og starte er at få styr på din kost, og du kan læse en masse artikler omrking kost, og hvordan du kan lave en kostplan i denne tråd. newbies-helpfile-edit-2-t39845.html den har alt hvad du har brug for, og så tror jeg du skal skrue ned med forventingene om du kan få six-packen til efterårs ferien, men det kan måske godt lade sige gør, men tror det ville være en hård omgang at komme der til, da du nok skal op og ligge med -1kg i ugen, i de 10 uger der til eferårs ferien...men syntes du skal give den fuld gas, og tag et billede fra hvor du står nu, og så kør på, og så når du rammer efterårsferien så tag et nyt, og vis progressen :D

Tak for det :)
Jeg synes bare personlige det er vigtigere at sætte sine mål højere end lavere. På den måde tror jeg man bliver mere motiverede og giver den mere gas.

Reputation point: 0

yeah....men med hensyn til dit træningsprogram, så ville jeg nok bare anbefalde at du laver Back 2 Basic, og så skal du huske, at six-packen kommer ikke af og laver 100+ mavebøjninger :)
Brugeravatar

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 197.50

ahab2008 skrev:
Bimmer3000 skrev:Hey....

Tak for det :)
Jeg synes bare personlige det er vigtigere at sætte sine mål højere end lavere. På den måde tror jeg man bliver mere motiverede og giver den mere gas.

For nogle kan det, men for langt de fleste er det de små mål der er vigtigst. Du kan sagtens have et mål om, at ville have tabt dig 10 kg. om et halvt år, men hvis du ikke kan se fremgang på kort sigt, mister nogle hurtigt lysten igen. Spejlet er dog et glimrende motivations middel, går det godt bliver du glad, går det den forkerte vej får du dårlig samvittighed.
Brugeravatar

Reputation point: 152

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 117.50
- Dødløft: 157.50

Vil anbefale dig at download app'en ''ShapeUp''.
Du kan bruge appen til dagligt, eller også kan du bare prøve den 2 gange så du for et overblik over din kost på en normal hverdag.

-Glem nu ikke: ''Mavemuskler er lavet i et køkken, og ikke i et fitnesscenter'' :lol:
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Holstebro

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster