Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bimmer3000 skrev:Hey....
Et godt sted og starte er at få styr på din kost, og du kan læse en masse artikler omrking kost, og hvordan du kan lave en kostplan i denne tråd. newbies-helpfile-edit-2-t39845.html den har alt hvad du har brug for, og så tror jeg du skal skrue ned med forventingene om du kan få six-packen til efterårs ferien, men det kan måske godt lade sige gør, men tror det ville være en hård omgang at komme der til, da du nok skal op og ligge med -1kg i ugen, i de 10 uger der til eferårs ferien...men syntes du skal give den fuld gas, og tag et billede fra hvor du står nu, og så kør på, og så når du rammer efterårsferien så tag et nyt, og vis progressen

ahab2008 skrev:Bimmer3000 skrev:Hey....
Et godt sted og starte er at få styr på din kost, og du kan læse en masse artikler omrking kost, og hvordan du kan lave en kostplan i denne tråd. newbies-helpfile-edit-2-t39845.html den har alt hvad du har brug for, og så tror jeg du skal skrue ned med forventingene om du kan få six-packen til efterårs ferien, men det kan måske godt lade sige gør, men tror det ville være en hård omgang at komme der til, da du nok skal op og ligge med -1kg i ugen, i de 10 uger der til eferårs ferien...men syntes du skal give den fuld gas, og tag et billede fra hvor du står nu, og så kør på, og så når du rammer efterårsferien så tag et nyt, og vis progressen
Tak for det![]()
Jeg synes bare personlige det er vigtigere at sætte sine mål højere end lavere. På den måde tror jeg man bliver mere motiverede og giver den mere gas.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster