Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 940
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 938

Følg bodybuilding.dk på

komme igang

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

hej
Sidst rettet af ahab2008 5. okt 2013, 15:12, rettet i alt 3 gange.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

"A sixpack is made in the kitchen" - det kræver en forholdsvis lav fedtprocent at få tydelige mavemuskler, uanset hvor mange mavebøjninger du tager, kommer den aldrig helt frem, medmindre din fedtprocent er lav (ca. 11% og nedaf)

Personligt hvis jeg stod i din situation ville jeg begynde på et godt styrketræningsprogram, der kan give dig noget muskelmasse på kroppen, har hørt mange tale om gode resultater ved Back To basics programmet: http://news.bodylab.dk/artikler/261-sto ... -to-basics

Hvis du dropper al sukker og junkfood og sørger for at spise gode fødevarer, tænker jeg at du vil smide nogle kilo og bygge noget masse på. På et tidspunkt når du har fået en del masse, kan du begynde at se på at cutte ned, så du bliver trimmet. Men det vil jeg ikke mene du har brug for pt, hvis ikke du har bygget noget muskelmasse på.

Og angående de tynde drenge med sixpack, der spiser lige så meget junkfood som dig, så er det fordi deres stofskifte er væsentligt højere og de får det hurtigere forbrændt. :)
Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.
Min logbog
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Fredericia

Træner her: Olympia-Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 150.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Dit link virker ikke.
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

wralhawal skrev:"A sixpack is made in the kitchen" - det kræver en forholdsvis lav fedtprocent at få tydelige mavemuskler, uanset hvor mange mavebøjninger du tager, kommer den aldrig helt frem, medmindre din fedtprocent er lav (ca. 11% og nedaf)

Personligt hvis jeg stod i din situation ville jeg begynde på et godt styrketræningsprogram, der kan give dig noget muskelmasse på kroppen, har hørt mange tale om gode resultater ved Back To basics programmet: http://news.bodylab.dk/artikler/261-sto ... -to-basics

Hvis du dropper al sukker og junkfood og sørger for at spise gode fødevarer, tænker jeg at du vil smide nogle kilo og bygge noget masse på. På et tidspunkt når du har fået en del masse, kan du begynde at se på at cutte ned, så du bliver trimmet. Men det vil jeg ikke mene du har brug for pt, hvis ikke du har bygget noget muskelmasse på.

Og angående de tynde drenge med sixpack, der spiser lige så meget junkfood som dig, så er det fordi deres stofskifte er væsentligt højere og de får det hurtigere forbrændt. :)

Hvis jeg begynde at bulke, hvor lang tid skal jeg så blive ved? Og hvor mange kilo skal jeg op på, for at begynde at cutte.

:D

læs alt i det her link og så læs det igen.
http://www.bodybuilding.dk/newbies-helpfile-edit-2-t39845.html
If you can't fix it, you're not hitting it hard enough!
Brugeravatar

Geografisk sted: RAW Fitness

Træner her: Raw Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 85.00
- Dødløft: 135.00

ahab2008 skrev:
wralhawal skrev:"A sixpack is made in the kitchen" - det kræver en forholdsvis lav fedtprocent at få tydelige mavemuskler, uanset hvor mange mavebøjninger du tager, kommer den aldrig helt frem, medmindre din fedtprocent er lav (ca. 11% og nedaf)

Hvis jeg begynde at bulke, hvor lang tid skal jeg så blive ved? Og hvor mange kilo skal jeg op på, for at begynde at cutte.

Det er svært at sige, vil ikke mene at du burde bulke, men derimod sørge for at spise sundt. TIl at starte med vil du se gains uanset hvad du gør, bare du sørger for at spise nogle madvarer der giver dig noget energi og nogle gode proteiner, derudover også supplere med lidt sundt fedt.
Hvis du vil køre efter en kostplan vil jeg foreslå at du ligger på omkring dit ligevægtsindtag, måske en smule under. :)
Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.
Min logbog
Brugeravatar

Geografisk sted: Fredericia

Træner her: Olympia-Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 150.00