Han skal have teknisk styr på de 3 store
Det er angående en skade i lænden, som jeg snart har haft i 1 år.
Gerne en her fra sjælland.
Nogle bud og erfaringer?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

wannaberipped skrev:Du har været på sitet siden 2011, så du kan vel ikke være i tvivl om hvem du bliver anbefalet?
Men jeg er nysgerrig omkring det 

pumpfmaster skrev:DR.0 i Frederikssund en lille kineser han har fixet flere jeg kender ..både med didcous og skuldre skader hans nr 47 31 21 99
Har dog ikke hørt om ham før.

50cent skrev:Mon ikke Wannaberipped hentyder til Poul Haacker?
steinway skrev:Poul Haacker skal ihvertfald have de varmeste anbefalinger herfra - han har hjulpet dels med en knæ- og skulderskade samt tekniktræning i de tre store.
Han skulle være til at google sig frem til :-)

Moestrup87 skrev:http://simonkirkegaard.dk
Synes han er dygtig. Han er i The Rehab inde ved Butcher's i kødbyen. Varmeste anbefalinger herfra!

Mzg skrev:Per Stenberg i Roskilde. Han er både fysioterapeut og osteopat, og træner selv meget. Har kun hørt godt om ham og han har behandlet flere af mine bekendte der styrketræner med gode resultater.
Hvis man får henvisning fra sin læge, kan man så få 'rabat' hos ham? Nogle fysioterapeuter kan man nemlig ikke med ved jeg 

Active skrev:Mzg skrev:Per Stenberg i Roskilde. Han er både fysioterapeut og osteopat, og træner selv meget. Har kun hørt godt om ham og han har behandlet flere af mine bekendte der styrketræner med gode resultater.
Lige tjekket op på ham, ser godt udHvis man får henvisning fra sin læge, kan man så få 'rabat' hos ham? Nogle fysioterapeuter kan man nemlig ikke med ved jeg

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 78 gæster