Som det fremgår af overskriften er jeg enormt sulten - hele tiden! Det er slet ikke noget, jeg normalt oplever, men i disse dage (det har varet 2-3 dage) kan jeg spise og være sulten blot 1 time efter igen, og det er næsten lige meget hvor meget jeg spiser.
Lidt info: Jeg træner hårdt 6 gange ugentligt i cirka 1,5 time af gangen. Jeg kører 3-split og bulker, hvilket jeg har gjort siden jul. Jeg har dog bevidst valgt ikke at ligge i større overskud end 3-400 kcal, hvilket også har gjort, at jeg kun har øget vægten med knap 1,5 kg på 3-4 måneder. Jeg spiser morgenmad, frokost 3-4 timer efter, måltid efter træning, aftensmad og måltid igen inden sengetid. Får godt med protein og kulhydrater, men det kan selvfølgelig være, at jeg skal til at opjustere?
Jeg undrer mig dog over den store sult? Jeg maksløftede en del i sidste uge, bl.a. i squat og dødløft, men jeg ved ærligt talt ikke om det kan være det?
Tips til stor sult modtages også gerne, da jeg ikke ligefrem er interesseret i at blive fed, bare fordi jeg er sulten