Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

X skrev:Jeg har en køkkenvægt, men den er en smuel træls til tider. Nogen gange registrerer den ikke at der bliver smidt noget pulver i f.eks. Og smider jeg 10 mandler på den kan den heller ikke måle det. Det er en digitalvægt der går ned til et gram, men den funger ikke særlig godt. Kan i anbefale en rigtig god vægt. Helst digital, men hvis de ikke er præcise nok må jeg jo have en analog.
Og lige en ting til. Sidder og roder med det der krop&kost program, men jeg kan ikke får dropdown menu'er til at virke. Altså når jeg trykker på den der pil og skal vælge fødevare sker der ingenting, så jeg skal hele tiden tjekke fødevaretabellen og så selv taste navnet på fødevaren ind, ØV.

X skrev:Jeg har det der følger med i MS Office 2007 og jeg bruger Vista. Kan ikke finde ud af at slå macro'er til, der er ikke noget der hedder indstillinger, kan i hvertfald ikke finde det.

Henriksen skrev:Jaa, men du kunne jo tjekke hvilke formler der er brugt og så lave et nyt bare med 10 måltider, så vil jeg med glæde have en kopi
- Har flere gange været ude for, at der ikke er rækker nok.

Hill skrev:Er der i øvrigt nogen som kender koden til at fjerne beskyttelsen? der står i brugervejledningen at det er: amanda, men det er det ikke

X skrev:Kan man så ikke bare copy/paste et måltid nu når beskyttelsen er væk?

X skrev:Kan man så ikke bare copy/paste et måltid nu når beskyttelsen er væk?

X skrev:Hvorfor kan jeg ikke lige få det her til at virke. Jeg har plottet data'en for det rugbrød ind jeg spiser under fødevaretabel (rugbrødet stod der ikke i forvejen) men den skriver noget helt andet i skemaet. Det er det der hedder Rugbrød Levebrød...hvad gør jeg galt?
En skive vejer 50g, men jeg spiser 2 derfor står der 100g, men den laver jo helt om på data'en.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster