Vil starte med at sige jeg ikke lige vidste hvor jeg skulle smide denne besked, så omdiriger den endelig.
Søger en som måske kunne være interesseret i at være en slags "coach" for mig, som ligesom kan give mig et skub i den rigtige retning, da jeg efterhånden har trænet i omkring 2.5 - 3 år og har i mindst 2 år stået stille på 60kg, husker ikke rigtig nogen stigninger i nogle øvelser specielt andet end måske bænkpres.
Dette omhandler at du stiller mig nogle spørgsmål vedrørende mål, og alle de ting - udarbejder en kostplan (med kost tilskud og diverse hvis du synes det skal ind), et passende godt træningsprogram som du syntes passer til mig. Du vil måske have mig til at smide nogle billeder op, så du kan følge med i om der sker noget, hvad ved jeg.
Det jeg egentlig mener er noget i stil med http://bestrong.dk/shop/products-page/p ... ristensen/
Hvis vi kan finde ud af noget og jeg synes det lyder som en god aftale, vil du selvfølgelig blive betalt. Dette snakker vi yderligere om hvis du er interesseret i denne "udfordring" eller hvad du nu tager det som.