Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1138
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1136

Følg bodybuilding.dk på

Kost -tilskud, program, billeder mm.

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej :)..

Vil starte med at sige jeg ikke lige vidste hvor jeg skulle smide denne besked, så omdiriger den endelig.

Søger en som måske kunne være interesseret i at være en slags "coach" for mig, som ligesom kan give mig et skub i den rigtige retning, da jeg efterhånden har trænet i omkring 2.5 - 3 år og har i mindst 2 år stået stille på 60kg, husker ikke rigtig nogen stigninger i nogle øvelser specielt andet end måske bænkpres.

Dette omhandler at du stiller mig nogle spørgsmål vedrørende mål, og alle de ting - udarbejder en kostplan (med kost tilskud og diverse hvis du synes det skal ind), et passende godt træningsprogram som du syntes passer til mig. Du vil måske have mig til at smide nogle billeder op, så du kan følge med i om der sker noget, hvad ved jeg.

Det jeg egentlig mener er noget i stil med http://bestrong.dk/shop/products-page/p ... ristensen/

Hvis vi kan finde ud af noget og jeg synes det lyder som en god aftale, vil du selvfølgelig blive betalt. Dette snakker vi yderligere om hvis du er interesseret i denne "udfordring" eller hvad du nu tager det som.

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Prøv eventuelt at søge efter personlige trænere á la Casper Jespersen (PTCJ herinde, hvis du vil).

Men det ville nu være nemmere, hvis du skrev, hvor i landet du befandt dig :wink:
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (8)

Jamen jeg befinder mig i Nærheden af Kalundborg.
Det var nu ikke sådan noget personlig coach jeg tænkte på mere, online agtig :) Men begge dele virker fint for mig hvis der er nogen i nærheden :)

Reputation point: 0

Galleri: Intet galleri

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster