Jeg har før i tiden smugtrænet en gang imellem, men ikke det vilde. I den sidste tid, 1-2 måned, har jeg kørt lidt armbøjninger, biceps, mave og det bænk man nu kan klare hjemme og alene, uden et stativ. Men nu tror jeg tiden er inde til at starte i center.
Jeg vil se om jeg kan få skrevet en log op, og så detaljeret som muligt med tiden. Men først må jeg se, om træningen fanger mig
Lidt om mig:
18 år, ca. 185, og sølle 65 kg.
Dvs. fx mine mavemuskler er meget tydelige. Ikke fordi de er kæmpe store, men trækkene er der i de 2 øverste lag. Desuden er der i det hele taget tydelige muskeltræk på min krop, som jeg håber at kunne drage fordel af
Går på gymnasiet, den hårde linje - matematik.
som sagt har jeg trænet hjemme et stykke tid, der er også sket små forandringer, men nu skal der virkelig ske ting og sager (forhåbenligt:)). Desuden er der en del druk i weekenderne, hvor stor en negativ indflydelse har det?
Mit stofskifte er enten meget lavt, eller meget højt. Jeg ved ikke hvilken, men kun at ligemeget hvad jeg spiser, så tager jeg ikke på. Jeg har læst kostplanen, og får efterhånden det indtryk af at jeg måske spiser for lidt?? Det forstår jeg bare ikke, for jeg synes ellers jeg spiser normalt.
På en alm. dag er det 3 måltider:
Morgenmad - havregryn.
Middag, sandwich, eller 4 stykker rugbrød.
Aften - kartofler, kød, massere sundt.(mine forældre går meget op i maden)
På dagen er der nogengange diverse, dvs tager det der lige er ved hånden hvis sulten tager til, det kan fx. være 2 hvidtbrød med ost. Ellers nogengange frugt og sådan.
Nok om det!
Mit spørgsmål er, er jeg sådan en der skal købe weightgainer for at tage på, som beskrevet i den artikkel? Og ellers andre forslag, tips og tricks til min kommende træning?
Mvh junior

Så til at starte med kommer der nok lige nogle dumme..