Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

androide skrev:Hej bulker for tiden og min ligevægt er på cirka 3200 kcal om dagen, hvad syntes i om min indtagelse af føde i løbet af dagen?
Mit mål er at leanbulke og stige i vægt og få større muskler lidt efter lidt.
http://www.bodybuilding.dk/kost/?u=14386

markn skrev:androide skrev:Hej bulker for tiden og min ligevægt er på cirka 3200 kcal om dagen, hvad syntes i om min indtagelse af føde i løbet af dagen?
Mit mål er at leanbulke og stige i vægt og få større muskler lidt efter lidt.
http://www.bodybuilding.dk/kost/?u=14386
Vil sige der mangler sundfedt, og evt noget grønt selvom jeg selv stinker til at få spist nok grøntMen kast noget Peanutbutter ned også.. og spiser du ikke kød?:D

livebig55 skrev:den havregryn bliver noget tør med så lidt væske til 200g

androide skrev:livebig55 skrev:den havregryn bliver noget tør med så lidt væske til 200g
Ja det er nok nærmere en halv liter jeg bruger cirka, 200 g havregryn fylder cirka en stor tallerken

livebig55 skrev:androide skrev:livebig55 skrev:den havregryn bliver noget tør med så lidt væske til 200g
Ja det er nok nærmere en halv liter jeg bruger cirka, 200 g havregryn fylder cirka en stor tallerken
hvis jeg skal ha en stor potion havregryn tar jeg en mellem stor skål sys jeg personligt nemmer
BRN skrev:Du er en rottweiler af styrke, chihuahua af sind.

Daniel$an skrev:livebig55 skrev:androide skrev:livebig55 skrev:den havregryn bliver noget tør med så lidt væske til 200g
hvis jeg skal ha en stor potion havregryn tar jeg en mellem stor skål sys jeg personligt nemmer
jeg synes også det er nemmer for det er bare godt med noget havregryn nogle gange tager jeg også en gryde hvis jeg virkelig skal have en stor portion jeg kan godt lide at spise meget store portioner når jeg har carb refeed dage er det ikke bare nemt at læse uden komma?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster