Jeg har nu trænet rimelig seriøst i et 3 år, og for et år siden, smed jeg 10 kg, og ramte 100 kg - med en fedtprocent på 16,21%.
Nu her et år efter, er jeg desværre igen kommet op på 109 kg - men omvendt, er jeg os blevet væsentlig stærkere - og ved at min kost ikke har været et CUT værdigt ;)
Derfor vil jeg nu til at kører CUT - og holde mig til en kostplan - og vil derfor hører jer, hvordan det egentlig ser ud.
Mine tal er;
191 cm
109 KG
28 År
Studerende - stillesiddende i 8 timer dagligt
Styrketræner 5-6 gange ugentligt - i 1½ - 2 timer ad gangen (Vi er 2 der træner sammen - så intensiteten er jo lidt lavere grundet lidt længere pauser)
Derudover spiller jeg fodbold 2 timer pr. uge på nuværende tidspunkt (indendørs)
Mit ligevægtsindtag hedder 3602 kcal ifølge 2 forskellige målinger på nettet - ved godt det ikke er helt præcist - men er jo en god indikator. (Har taget Aktivitetsniveau - Stillesiddende 3-5 Moderat træning)
Mit mål er 100 kg til at starte med - så hurtigt som det er fornuftigt - men kunne godt tænke mig at prøve 90 KG på et tidspunkt - bare for at se hvordan kroppen ville se ud ;)
Meeen, 95 KG er vel egentlig mit mål - hvor jeg vil være rigtig glad og tilfreds med vægten i så fald.
Jeg har forsøgt at lave en kostplan - og vil jo gerne have kritik eller i så fald, vejledning fra jer rutinerede gutter/gutinder.
Jeg ved at jeg ikke vil spise 100% det samme hver dag - men det skal være en guideline - som jeg kan følge - og da jeg er studerende vil maden i skolen og før skole jo være det samme hver dag - det gør mig ikke så meget - men aftensmaden vil variere, men det kan jeg jo godt styre, inden for et KCAL antal.
Mit BCAA og Protein midt på dagen, er BCAA under træning, og protein direkte efter træning.
Hvad vil i mene jeg skal indtage i KCAL - for at opnå et fornuftigt vægttab - uden at smide alt for meget muskelmasse?
Håber jeg fik alle informationer med - har da i så fald forsøgt ;)