Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1723
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1722

Følg bodybuilding.dk på

Kostplan - færdig :)

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hejsa BB,

først og fremmest vil jeg takke jer herinde for jeres hjælp, og specielt Danny1506 for input omkring forksellige ting hvordan man kan gøre tingene bedre. Jeg har gennem denne her side fået et indblik i hvad træningen endelig er, det handler ikke kun om det der sker i center men en masse andre ting, bl.a. KOST!.

Jeg har styrketrænet ca. 2år (efter jeg er stoppet med bold) men desværre har jeg ALDRIG spist ordentligt! - maks indtaget 1200kcal på en dag, og det er jo mindre end en pige skal have :´) så resultaterne har slet ikke været derefter. Er begyndt på denne kostplan d. 19/4-2012 og i dag sagde vægten 69.9, da jeg startede sagde den 70.4 - så man kan konkludere alt går den rigtig vej, for mit cut op til sommeren - skal smide det fedt, jeg altid har haft pga. simpelthen alt for dårlig kost stortset altid, kontrak styrketræningen, jeg skal bulke efter min sommerferie. Det skal siges jeg styrketræner 5 gange om ugen og jeg laver cardio hver morgen, da jeg kan godt lide at være aktiv. :) Jeg er 26 år gammel, 176cm høj.

Jeg har fået hjælp til kostprogram først og fremmest fra en god ven som har været på scenen 2 gange bl.a. LOADED CUP (newcomers) og blev nr. 4 i hans klasse - flot =D>

Anyway - her er et udkast af mit kostpogram som ligger på ca. 2800kcal. Jeg regulerer selvfølgelig afhængi af om det er styrketræningsdag eller cardio dag, på cardio dage indtager jeg ca. 2500kcal og kulhydraterne fra Pasta og Havregryn er ikke tilstede, istedet får jeg 3æg om morgen.

I denne her kosplan har jeg BEVIDST placeret kulhydraterne (pasta) 1½time fra min træning - samt indtag af kulhydraterne efter træningen (rosiner + banan) sammen med proteinpulver (whey100 fra bodylab)

Jeg varierer også med kød, nogle dage er det kylling andre dage som i kan se nedenunder oksekød.

kostplan

Reputation point: 0

Geografisk sted: Aarhus N

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Er denne kostplan til cut? Jeg ville skrue op for fedtet og ned for kulhydraterne. :wink:
Brugeravatar

Mere æg istedet for alt det fedtfattig protein!
Houd's Multifunktionelle Logbog

90% af personlige trænere er tæt på ubrugelige. Overvej dit valg af evt. træner grundigt.

Reputation point: 55

Kostplan: Ingen kostplan

Muscle Shark skrev:Er denne kostplan til cut? Jeg ville skrue op for fedtet og ned for kulhydraterne. :wink:

Yeps, hvordan kan det være?

Dvs. Jeg Evt kunne fjerne lidt pasta evt det hele, specielt kl 18:00 og smide 2æg yderligere på og 30gram mandler til? Har også taget 10gram af kl 14:00 pasta så det bliver 80gram, eller skal jeg skrue bed yderligere der?hva siger i til det?

Tager pasta/kulhydrat inden træning til maden - rosiner efter / under træningen med en banan + proteinshake for bedre optage proteinerne jo?
- samler kulhydraterne omkring/under/efter træningen nemlig.
Sidst rettet af kamildk 1. maj 2012, 07:07, rettet i alt 3 gange.

Du sover 4-5 timer om dagen ?

Reputation point: 35

bangsunei skrev:Du sover 4-5 timer om dagen ?

7-8 timer :)

Skulle bare lige dele det op sådan der :) så fik jeg del hele med b.la. Cardio

kamildk skrev:
Muscle Shark skrev:Er denne kostplan til cut? Jeg ville skrue op for fedtet og ned for kulhydraterne. :wink:

Yeps, hvordan kan det være?

Dvs. Jeg Evt kunne fjerne lidt pasta evt det hele, specielt kl 18:00 og smide 2æg yderligere på og 30gram mandler til? Har også taget 10gram af kl 14:00 pasta så det bliver 80gram, eller skal jeg skrue bed yderligere der?hva siger i til det?

Tager pasta/kulhydrat inden træning til maden - rosiner efter / under træningen med en banan + proteinshake for bedre optage proteinerne jo?
- samler kulhydraterne omkring/under/efter træningen nemlig.

Det ser lidt bedre ud nu. :)

Men synes 2800 kcal. virker voldsomt for et cut i forhold til din størrelse, så jeg vil skære ned for kulhydraterne for at få det samlede kalorie-indtag længere ned.
Brugeravatar

Er der nogen speciel grund til at du vælger at smide proteinpulver i din havregrød/havregryn?

Jeg synes du har et forholdsvis stort indtag af protein. Det skader selvfølgelig ikke, at indtage for meget, i den mængde du skriver, (medmindre du har dårlige nyrer) da det jo bare omdannes til energi. Så vidt jeg lige har forstået. Jeg ville måske, som allerede påpeget, erstatte det ekstra protein med mere fedt.

Geografisk sted: København

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 170.00

Logbog: Ingen logbog

orner123 skrev:Er der nogen speciel grund til at du vælger at smide proteinpulver i din havregrød/havregryn?

Jeg synes du har et forholdsvis stort indtag af protein. Det skader selvfølgelig ikke, at indtage for meget, i den mængde du skriver, (medmindre du har dårlige nyrer) da det jo bare omdannes til energi. Så vidt jeg lige har forstået. Jeg ville måske, som allerede påpeget, erstatte det ekstra protein med mere fedt.

Tager bare en shake om morgen ved siden af havregryn -

Vil kigge på det mht. Mindre protein evt, mere fedt :)

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster