+ 500g grønt
80kg tung, 6 træninger om ugen. øger indtag hvis jeg ikke gainer.
Virker det fint? (bare kom med konkrete fejl fremfor "læs artikler" kommentarer)

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kidd skrev:Som Thez skriver, andre fedt kilder.
Er du vegetar? Where's the meat? God damn!

Kidd skrev:Som Thez skriver, andre fedt kilder.
Er du vegetar? Where's the meat? God damn!

emil100j skrev:Ts, hvorfor bytter du ikke letmælken ud med, fx skummetmælk, så sparer du da lidt af alt det fedt, og BACON?? Steger du det, eller, og hvad spiser du det egenligt med, (Bacon kan med fordel byttes ud med skinke i tern eller strimler)

Elsker kød, men det tager tid at lave, og er doven as fuck :p

Bosse101 skrev:Jeg synes det ser fint ud. Spis bare dit bacon http://chriskresser.com/new-study-puts-final-nail-in-the-saturated-fat-causes-heart-disease-coffin.
Personligt har jeg temmeligt dårlige erfaringer med en c/p/f-fordeling på 60/25/15 - så mange carbs sætter sig på min mave.
Jeg kører ligesom dig med ca. 40 % fedt, primært fra mælk og nødder.
Hvis du har et ordentligt proteinpulver, burde det være fint ifht. BCAA. Selv supplerer jeg med BCAA til hvert måltid. Mange vil kalde det spild af penge. Dem om det

Thez skrev:Bosse101 skrev:Jeg synes det ser fint ud. Spis bare dit bacon http://chriskresser.com/new-study-puts-final-nail-in-the-saturated-fat-causes-heart-disease-coffin.
Personligt har jeg temmeligt dårlige erfaringer med en c/p/f-fordeling på 60/25/15 - så mange carbs sætter sig på min mave.
Jeg kører ligesom dig med ca. 40 % fedt, primært fra mælk og nødder.
Hvis du har et ordentligt proteinpulver, burde det være fint ifht. BCAA. Selv supplerer jeg med BCAA til hvert måltid. Mange vil kalde det spild af penge. Dem om det
Det er muligt at du bliver BLOATED af mange carbs. Det gør jeg også selv. Men du bliver ikke fed af det, medmindre du ligger i et meget stort kalorieoverskud, samt ikke træner.
Samt alle dine carbs selvfølgelig ikke er sukker.
Carbs er essentielt til muskelopbygning.
TS:
Ned for fedt, op med carbs.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster