Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

patrickmylius skrev:Jeg ville jo nødig have overflødige proteiner da det gør dig chopppp

flockit skrev:patrickmylius skrev:Jeg ville jo nødig have overflødige proteiner da det gør dig chopppp
Come again?
Vil du uddybe dette?

Arizon skrev:Smid det ind i kostplan funktionen ude i sidenså vi kan få nogle makroer på

patrickmylius skrev:Jeg ville jo nødig have overflødige proteiner da det gør dig chopppp
!

flockit skrev:Hvad er en naturlig protein kur?

Killuminati2011 skrev:Der er sikkert nogle finpudsninger man kan lave men det må du selv op til hvis det var mig ville jeg putte nogle æg i dine frokoster og noget mælk inden sengetid men hvad går det der 50g franskbrød efter træning på ?

patrickmylius skrev:Killuminati2011 skrev:Der er sikkert nogle finpudsninger man kan lave men det må du selv op til hvis det var mig ville jeg putte nogle æg i dine frokoster og noget mælk inden sengetid men hvad går det der 50g franskbrød efter træning på ?
Glemte at skrive, jeg får 1 æg, til morgen mad, og et til begge frokoster. de 50 gram lyst brød. er en del af Jim stoppanis shortcut, han mener at musklerne og har brug for hurtige kulhydrater lige efter træning, hvor han forslår fransk brød
.

Killuminati2011 skrev:patrickmylius skrev:Killuminati2011 skrev:Der er sikkert nogle finpudsninger man kan lave men det må du selv op til hvis det var mig ville jeg putte nogle æg i dine frokoster og noget mælk inden sengetid men hvad går det der 50g franskbrød efter træning på ?
Glemte at skrive, jeg får 1 æg, til morgen mad, og et til begge frokoster. de 50 gram lyst brød. er en del af Jim stoppanis shortcut, han mener at musklerne og har brug for hurtige kulhydrater lige efter træning, hvor han forslår fransk brød
.
Vil ikk kalde franskbrød for optimalt hvis vi går efter hurtige kulhyldrater, vil nu hellere sige druesukker eller det andet som jeg ikk lige kan navnet på

patrickmylius skrev:Killuminati2011 skrev:patrickmylius skrev:Killuminati2011 skrev:Der er sikkert nogle finpudsninger man kan lave men det må du selv op til hvis det var mig ville jeg putte nogle æg i dine frokoster og noget mælk inden sengetid men hvad går det der 50g franskbrød efter træning på ?
.
Vil ikk kalde franskbrød for optimalt hvis vi går efter hurtige kulhyldrater, vil nu hellere sige druesukker eller det andet som jeg ikk lige kan navnet på
Det bliver der også nævnt:b

Killuminati2011 skrev:patrickmylius skrev:Killuminati2011 skrev:patrickmylius skrev:Killuminati2011 skrev:Der er sikkert nogle finpudsninger man kan lave men det må du selv op til hvis det var mig ville jeg putte nogle æg i dine frokoster og noget mælk inden sengetid men hvad går det der 50g franskbrød efter træning på ?
.
Det bliver der også nævnt:b
Ja at du spiser franskbrød det har jeg forstået, men jeg prøver at fraråde dig det da jeg ikk mener det er det værd.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster