Altså der er flere herinde som har skrevet at de træner hver dag, i flere måneder uden at mærke at kroppen er træt eller trænger til restitution, så tror de 5-6 gange om ugen kan være meget sandsynligt

Angående din mad, så syntes jeg stadig at du ikke spiser så meget. 1550gram i første, og 1610 i næste virker i mit hovede ikke til vildt meget.
Jeg har en kostplan, hvor jeg har cuttet meget, 1775kcal og det er på 1735gram mad, så jeg får mindre kcal, og spiser mere, hvilket gør at jeg nok går rundt med en anden mæthedsfornemmelse end du har. Ved ikke om du nogle gange går rundt og er sulten, eller ikke føler dig mæt, men kunne jeg lidt forestille mig.
Ellers ser procenterne med fordeling meget fint ud, hvis du meget gerne vil cutte mere, så tror jeg at skære ned for kalorier og op for fedt vil være fordelagtigt.
Og som jeg har nævnt tidligere, 2gram protein pr kropskilo er vist tilstrækkeligt, og du får henholdsvist 260 og 250gram, hvor 150nok kunne klare det. Og du drikker protein to gange om dagen hvilkt giver dig 64gram protein~, som egentlig ikke er så nødvendigt. Disse kcal kunne du også overføre til noget mad, som ville mætte dig mere (frugt og grønt. Ved at 330gram gulerod er 137kcal, og 45gram whey er 173, hvad mætter mest)

Men i bund og grund handler det om at du kan lide det du spiser, ikke går sulten rundt, og får den nødvendige mængde protein og fedt du skal have, og skære ned for kulhydraterne. Måske smide et sidste måltid ind fra 20-22
Syntes jeg sidder og roder meget i det, men håber det kan bruges. Sidder med hovedet fyldt af motivations teorier til specialet