Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

murdockrates skrev:Jeg er godt klar over at folk spørger om kostplaner, mirakelkure og whutver hver dag - og ikke gider gøre en indsats selv. Jeg har selv lavet flere indlæg og prøvet at sammensætte en kostplan selv men hver gang bliver det noget halvfærdigt fuck, som jeg ikke er sikker på er heeelt godt nok. Jeg beder ikke om at nogen skal lave den for mig, bare en skabelon, eller et link til en hel færdig kostplan hvor jeg bare skal redigere kalorieindtaget. Much appreciated.
ps. Spar mig for wiseguy-kommentarer og jokes om søgefunktionen, da jeg har været der...
håber en venlig sjæl kan hjælpe en soulbrother...

cj8000 skrev:murdockrates skrev:Jeg er godt klar over at folk spørger om kostplaner, mirakelkure og whutver hver dag - og ikke gider gøre en indsats selv. Jeg har selv lavet flere indlæg og prøvet at sammensætte en kostplan selv men hver gang bliver det noget halvfærdigt fuck, som jeg ikke er sikker på er heeelt godt nok. Jeg beder ikke om at nogen skal lave den for mig, bare en skabelon, eller et link til en hel færdig kostplan hvor jeg bare skal redigere kalorieindtaget. Much appreciated.
ps. Spar mig for wiseguy-kommentarer og jokes om søgefunktionen, da jeg har været der...
Artikeler - Bulk/Cut. Læst dem?

murdockrates skrev:cj8000 skrev:murdockrates skrev:Jeg er godt klar over at folk spørger om kostplaner, mirakelkure og whutver hver dag - og ikke gider gøre en indsats selv. Jeg har selv lavet flere indlæg og prøvet at sammensætte en kostplan selv men hver gang bliver det noget halvfærdigt fuck, som jeg ikke er sikker på er heeelt godt nok. Jeg beder ikke om at nogen skal lave den for mig, bare en skabelon, eller et link til en hel færdig kostplan hvor jeg bare skal redigere kalorieindtaget. Much appreciated.
Artikeler - Bulk/Cut. Læst dem?
Gode artikler, men jeg fandt ingen kostplan. Det jeg leder efter er en Eat This-artikel...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster