Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 904
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 902

Følg bodybuilding.dk på

Kostplan, Program (kort) og Tilskud

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej folkens.

Jeg har i lang tid været, hvad jeg vil kalde, en "fritids"-bodybuilder forstået sådan, at jeg har sløset lidt rundt uden, at gå markant op i min styrketræning, men det skal nu ændres :) Jeg vil starte med lidt information om mig selv:

Alder: 23 år
Højde: 191 cm
Vægt: 97 kg

Jeg har sådan set styrketrænet siden jeg var 19 år, men aldrig taget det for seriøst... Der har også været lidt pauser indover, men som sagt tidligere, så skal det ændres i 2012! Jeg har derfor lavet lidt research på internettet, som er baseret på mine egne erfaringer og personlige oplysninger (alder, vægt, højde og fremtidsplaner), og vil rigtig gerne høre jeres kommentar og anbefalinger. Jeg er pt. studerende på Cypern, men vender stærkt tilbage til Danmark d. 29. januar, hvor jeg har intentioner om at starte mine planer i løbet af februar måned :)
Jeg kan godt tænke mig en lean og markeret krop. Har dog en forholdsvis kraftig knoglebygning, så der må samtidig gerne være en god del muskelmasse :D

Jeg har udregnet mit kalorieindtag til at være:
BMR = 66 +(13.7 x 97) +(5 x 191) –(6.8 x 23) => 66 + 1.328,9 + 955 - 156,4 => 2.193,5 x 1,55 = 3.399,925

Ud fra den oplysning og, at jeg skal indtage 2-3 gram protein pr. kilo kropsvægt har jeg lavet følgende kostplan:
kostplan

Jeg har fundet en pakkesammensætning --> http://www.link slettet.com/product/show/4 ... ingspakken
Jeg vil komme til, at indtage følgende kosttilskud (som det kan ses, så er de også medtaget i kostplanen):
Proteinpulver:
Elite Whey 2.3 kg
Muskelopbyggende produkt:
NO XPLODE
Proteintilskud:
Natural Flydende Amino
Fedtforbrændingsprodukt:
Stacker 4

Jeg har også intensionen om, at følge de råd som gives i forbindelse med denne pakkeløsning (bl.a. 30-60 min motion om morgenen).

Jeg køre på nuværende tidspunkt et 3-split program:
1. dag - Bryst / Mave / Triceps
2. dag - Ryg / Mave / Biceps
3. dag - Skuldre / Mave / Ben / Nakke

Som så kører i cyklus, og det bliver til 3-6 gange om ugen.

Reputation point: 0

Geografisk sted: Viby J, Denmark

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Til kostplanen:

Mere fundt (især umættet, da størstedelen af det fedt du indtager kommer fra leverpostej)

Du mangler frugt og grønt (med hovedvægten på grønt)

Ville cutte lidt ned på tilskudende (du får 175 gram pulver om dagen)

Ville erstatte leverpostejen med noget magert pålæg

Træningsprogrammet:

Hold mavetræningen til en specifik dag (ben / skulder dagen)

Hvis du mange gange kun har tid til 3-4 træningspas i ugen, vil jeg råde dig til at tage et FB eller 2-split
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: Århus

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster