Jeg har i lang tid været, hvad jeg vil kalde, en "fritids"-bodybuilder forstået sådan, at jeg har sløset lidt rundt uden, at gå markant op i min styrketræning, men det skal nu ændres
Alder: 23 år
Højde: 191 cm
Vægt: 97 kg
Jeg har sådan set styrketrænet siden jeg var 19 år, men aldrig taget det for seriøst... Der har også været lidt pauser indover, men som sagt tidligere, så skal det ændres i 2012! Jeg har derfor lavet lidt research på internettet, som er baseret på mine egne erfaringer og personlige oplysninger (alder, vægt, højde og fremtidsplaner), og vil rigtig gerne høre jeres kommentar og anbefalinger. Jeg er pt. studerende på Cypern, men vender stærkt tilbage til Danmark d. 29. januar, hvor jeg har intentioner om at starte mine planer i løbet af februar måned
Jeg kan godt tænke mig en lean og markeret krop. Har dog en forholdsvis kraftig knoglebygning, så der må samtidig gerne være en god del muskelmasse
Jeg har udregnet mit kalorieindtag til at være:
BMR = 66 +(13.7 x 97) +(5 x 191) –(6.8 x 23) => 66 + 1.328,9 + 955 - 156,4 => 2.193,5 x 1,55 = 3.399,925
Ud fra den oplysning og, at jeg skal indtage 2-3 gram protein pr. kilo kropsvægt har jeg lavet følgende kostplan:
Jeg har fundet en pakkesammensætning --> http://www.link slettet.com/product/show/4 ... ingspakken
Jeg vil komme til, at indtage følgende kosttilskud (som det kan ses, så er de også medtaget i kostplanen):
Proteinpulver:
Elite Whey 2.3 kg
Muskelopbyggende produkt:
NO XPLODE
Proteintilskud:
Natural Flydende Amino
Fedtforbrændingsprodukt:
Stacker 4
Jeg har også intensionen om, at følge de råd som gives i forbindelse med denne pakkeløsning (bl.a. 30-60 min motion om morgenen).
Jeg køre på nuværende tidspunkt et 3-split program:
1. dag - Bryst / Mave / Triceps
2. dag - Ryg / Mave / Biceps
3. dag - Skuldre / Mave / Ben / Nakke
Som så kører i cyklus, og det bliver til 3-6 gange om ugen.