Jeg har indtil videre tabt godt 13 kg ved hjælp af styrketræning og cardio.
Jeg er gået fra omkring 84 til 71 siden december, og har ikke mistet muskelmasse - er 179 cm høj.
Jeg kører typisk 2-split mandag-tirsdag, cardio onsdag, og så forfra - med pause 1-2 gange om ugen.
Men nu er det bare som om alt er gået i stå, og der sker ikke det store. Jeg er sådan set ligeglad med hvad der står på vægten, men jeg døjer med at min fedtfordeling på kroppen sidder centralt omkring maven og siderne.
Jeg har læst flere steder, at kulhydraterne er med til at sætte sig omkring maven, hvorfor jeg prøver at skære det meste af dét fra. (Spiser ikke ris, kartofler, brød osv).
Mit mål er ikke at blive kæmpe stor, eller mega tynd for den sags skyld, men simpelthen cutte det sidste og få en flot markeret krop (dvs. smide de famøse "dansehåndtag" og maven!).
Jeg har prøvet at lave et nogenlunde generelt eksempel på en typisk dag (synes dog kalorieindholdet ser noget lavt ud?)
Er det fordi jeg ligefrem spiser for lidt, at jeg ikke smider resten af mavefedtet (eksempelvis pga øget cortisol niveau)?
Der tages her ikke højde for eventuelle småting, som at stege kyllingen i olie/smør osv. så det ligger måske en anelse højere.