Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1484
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1482

Følg bodybuilding.dk på

Kostplan

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

hej allesammen, lige som så mange andre vil jeg også gerne lige have lidt feedback på min kostplan. Kostplanen skal bruges til bulk

Mine stats

Alder: 19 år
Højde: 185 cm
vægt 72 kg

kostplan

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Ser rigtig godt ud. Men den rette træning skal du sgu nok få pakket noget masse på med den kostplan! :)

I forhold til sundheden, er det måske lige i overkanten meget ris, du indtager. Måske du kunne lave brune ris i stedet eller erstatte med noget mere fuldkorn? :)

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Dødløft: 80.00

aien89 skrev:Ser rigtig godt ud. Men den rette træning skal du sgu nok få pakket noget masse på med den kostplan! :)

I forhold til sundheden, er det måske lige i overkanten meget ris, du indtager. Måske du kunne lave brune ris i stedet eller erstatte med noget mere fuldkorn? :)

Hey mate

Tak for svaret! Og med hensyn til ris så er det kun brune ris jeg spiser,de har bare ikke "brune ris kogt" inde på kostplan funktionen og det er mest til frokost jeg spiser det til aftensmaden er det mere random afhængig af situationen nogen gange vil jeg også spise grov pasta, batsat søde kartoffler eller græskar hihi. Og programmet jeg havde tænkt mig at køre er "Starting Strenght" da jeg er rimelig ny til det her med træning.

Skriv dine ris ind som tør vægt - kogt vægt er for varierende. Det ændrer nok også en del, og så er det bare nemmere for dig selv at veje.

Umiddelbart ser det fint ud. Jeg ville nok foretrække lidt mere grønt og måske lidt mere fedt, men du får da i det mindste omkring 500 gram grønt og har nogle ganske fine fedtkilder.
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)

Det ser fornuftigt ud.

Eneste bemærkning er din morgenmad, 165g havregryn er meget. Jeg prøvede at bulke sidste år på 150g havregryn hver morgen. Det bliver kedeligt, rigtig kedeligt.

Et godt råd er at have et eller to alternativer til din morgenmad, du kan spise når du ikke føler for havregryn. Æg, Bacon, havregrød eller lign.
Billede

Det virker ret voldsomt med 800g mad til frokost, men hvis du ved det fungerer, så er det jo i orden. Personligt ville jeg ta' lidt mindre ris og så tilføje noget andet (ost fx).

Ellers ser det, som de andre siger, nogenlunde fornuftigt ud. Personligt ville jeg skære lidt kulhydrater væk og erstatte med fedt, men du har ikke for lidt fedt.

Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster