Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Ronaldo7 skrev:Hvor mange kalorier må jeg få om dagen?
Du skal starte med at udregne dit ligevægts-kalorieindtag. Du kan finde forskellige beregnere på nettet, fx. http://iifym.com/tdee-calculator/
Dernæst skal du ligge i et kcal-underskud af dette ligevægtsindtag for at tabe dig. Der er delte meninger om hvor stort dette underskud skal være, men et sted mellem 250-750 kcal burde være fint. Som regel, kan disse beregnere på nettet være lidt misvisende, så i de første par uger vil det være nyttigt at bruge en form for trial-and-error ift. ligevægtsindtaget.
På hvilke tidspunkter skal mine måltider indtages?
Det er i princippet ligegyldigt. Så længe du spiser under dit ligevægtsindtag vil du tabe dig.
Bør jeg benytte kosttilskud? Både i form af shake efter træning, og en eller anden form for pre-workout?
Nej, det er ikke nødvendigt. Hvis du føler det er nemmere at kaste en shake i hovedet, så go for it. Men "rigtig" mad vil altid være at foretrække.
Skal jeg have færre daglige kcal på de dage jeg ikke træner?
Ja.
Anbefal gerne en god kalorietæller app?
Myfitnesspal

Garik skrev:Hvordan ser din kost ud nu?

Alexanderstampe skrev:Hej:-)
Husk på at der findes ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar:-)
Det kan være svært at sige hvor mange kalorier du skal spise for at slanke dig, men hvis jeg
som personlig træner skulle rådgive dig ville jeg nok vurderer dit Basalstofskifte til at
ligge omkring 1800-2100 kalorier, så start med 1750 kalorier og se hvordan din vægt reagerer
hver 7 dag, i så fald du ikke taber dig, kan du enden vælge at nedjusterer kalorier eller opjusterer
træning. God fornøjelse:-)
Vh. Alexander http://www.alexanderstampe.dk

Le Beuf skrev:Ronaldo7 skrev:Hvor mange kalorier må jeg få om dagen?
Du skal starte med at udregne dit ligevægts-kalorieindtag. Du kan finde forskellige beregnere på nettet, fx. http://iifym.com/tdee-calculator/
Dernæst skal du ligge i et kcal-underskud af dette ligevægtsindtag for at tabe dig. Der er delte meninger om hvor stort dette underskud skal være, men et sted mellem 250-750 kcal burde være fint. Som regel, kan disse beregnere på nettet være lidt misvisende, så i de første par uger vil det være nyttigt at bruge en form for trial-and-error ift. ligevægtsindtaget.
På hvilke tidspunkter skal mine måltider indtages?
Det er i princippet ligegyldigt. Så længe du spiser under dit ligevægtsindtag vil du tabe dig.
Bør jeg benytte kosttilskud? Både i form af shake efter træning, og en eller anden form for pre-workout?
Nej, det er ikke nødvendigt. Hvis du føler det er nemmere at kaste en shake i hovedet, så go for it. Men "rigtig" mad vil altid være at foretrække.
Skal jeg have færre daglige kcal på de dage jeg ikke træner?
Ja.
Anbefal gerne en god kalorietæller app?
Myfitnesspal

Le Beuf skrev:Garik skrev:Hvordan ser din kost ud nu?
Jeg spiser meget varieret.
I perioder er jeg god til at spise udelukkende kød og grønt.
Men jeg kører altid træt i det, og ender med at spise brød og smør osv.
Jeg arbejder som kok, så jeg er omgivet af lækkerier hele dagen.
Og jeg har svært ved at sige nej til slik, is, chokolade, øl, vin, kartoffelmos, kager osv. osv.!!!!
Det er ganske forfærdeligt!
Men når jeg holder mig til kød og grønt, så går det ret stærkt med at tabe mig.
Nu vil jeg tage mig sammen, og veje hver kcal.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster