Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jepperm skrev:Du burde nok lige læse lidt mere, omkring kost hvis du bruger søge funktionen...
Hvad er dit mål med træning ? Bulk eller Cut?
Alt efter hvad du vælger skal du som tommelfingerregl ligge 500 kcal i Over/underskud over dit ligevægtsindtag.
Og btw, så er der en rigtig god "kostplan" funktion herinde du kan bruge.

Jok skrev:Dit træningsprogram er langt fra optimalt, da du kun kommer til at ramme hver muskelgruppe 1 gang om ugen (pånær maven)
Hvis du gerne vil træne 3 gange om ugen, så kør et fullbody á la det her (tager fra Newbies Helpfile tråden, under begynderforummet, som du også lige kunne læse):
Ang. din kost så smid den ind i kostplanfunktionen her på siden. Det gør det meget mere overskueligt
Udover det kan du også lige finde ud af hvad dit ligevægtsindtag er, så du kan se om du kommer til at ramme nogenlunde rigtig med din kostplan

Jok skrev:Set ud fra et træningsperspektiv er det ikke meget at træne 3 gange ugentligt, men hvis du ikke kan mere end det, så er FB helt klart vejen frem (som netop strækker sig over 3 dage)
viewtopic.php?f=56&t=39845
Læs tråden, og du kan se hvordan et FB program kan sættes op

PostmandPer skrev:Jok skrev:Set ud fra et træningsperspektiv er det ikke meget at træne 3 gange ugentligt, men hvis du ikke kan mere end det, så er FB helt klart vejen frem (som netop strækker sig over 3 dage)
Genialt! Tusiiiind tak for hjælpen
Det hjalp sku en del, så jeg køre den her "FB" program.
Squat (Lår - primært den store muskel på forsiden: Quadriceps)
Dødløft (Lænd, baglår, baller, underarme)
Pull-ups / Chin-ups (Ryg - primært "vingerne":Latissimus dorsi + Biceps)
Bent over row / Dumbbell row (Øvre ryg + "vinger", biceps)
Bænkpres (Bryst + bagsiden af overarmen: Triceps)
Military press (Skulder + Triceps)
Dips (Nedre bryst + Triceps)
Det skal så trænes hver dag(Mandag, Onsdag og Lørdag) altså bare det samme hver gang jeg træner er vi enige?

Postmanden skrev:Syns slet ikke FB er optimalt.. Jeg kan fandme ikke tæske min krop nok på et FB program uden at gå total kold til sidst.. Det kan da umuligt være optimalt.... 2 split ville sgu være at foretrække imo. 2 dage on 1 dag off.. Selfølgelig anhænger det af at man har tiden/lysten til det.. Men det tager man sig sgu tid til!!!

Jok skrev:PostmandPer skrev:Jok skrev:Set ud fra et træningsperspektiv er det ikke meget at træne 3 gange ugentligt, men hvis du ikke kan mere end det, så er FB helt klart vejen frem (som netop strækker sig over 3 dage)
Genialt! Tusiiiind tak for hjælpen
Det hjalp sku en del, så jeg køre den her "FB" program.
Squat (Lår - primært den store muskel på forsiden: Quadriceps)
Dødløft (Lænd, baglår, baller, underarme)
Pull-ups / Chin-ups (Ryg - primært "vingerne":Latissimus dorsi + Biceps)
Bent over row / Dumbbell row (Øvre ryg + "vinger", biceps)
Bænkpres (Bryst + bagsiden af overarmen: Triceps)
Military press (Skulder + Triceps)
Dips (Nedre bryst + Triceps)
Det skal så trænes hver dag(Mandag, Onsdag og Lørdag) altså bare det samme hver gang jeg træner er vi enige?
Nemlig
Har du også nogenlunde styr på set x reps?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster