Jeg har efterhånden trænet en del, og er blevet opmærksom på hvad kost, og kosttilskud kan gøre ved ens træning.
Jeg får følgende piller lige nu:
- Vibradox doxycylin - behandling af Ance
- Vitamin Mineral fra Matas
- Fiskeolie fra Matas
Hvis I har andre forslag angående Vitamin og fiskeolie kom endelig med dem, dog er jeg ikke så meget for at købe på nettet.
Dernæst vil jeg gerne spørge om jeres erfaringer angående protetin. Lige nu får jeg ikke altid protein efter træning, derfor tænker jeg det kunne være et godt tilskud.Hvad protein skal jeg gå efter? Har I noget i vil anbefale, igen vil jeg helst købe det fra en butik, så jeg lige får føling med det.
Så vil jeg gerne spørge ind til kreatin, hvad er jeres erfaringer med det? Jeg har overvejet det, men har også tænkt lidt på hvad bivirkninger der er? Dernæst vil jeg gerne spørge om det kan påvirke ens fysiske form, angående udholdenhed, altså kan den blive dårligere? Hvilken mængder skal man tage? Har hørt 3 måneder af gangen?
Så vil jeg gerne høre om i havde nogle anbefalinger til hvad man skal købe. Vil helst købe det i en butik i starten, sådan jeg lige får føling og lidt med det, og så skidt med prisen.
Så har jeg hørt det kan give en del maveonde
, hvor lang tid varer det, for hvis det er tilfældet vil det måske være en ide at starte i en weekend. Sidst men ikke mindst, skal man så tage det 3 gange om dagen, og skal man så tage det på bestemte tidspunkter hver gang, eller må det afvige lidt?
Kan det have påvirkning på de piller med Ance?
På forhånd, tak