Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 793
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 790

Følg bodybuilding.dk på

Kosttilskud

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej.
Jeg sidder og læser om kosttilskud og vitaminer.
Stort set alle produkter, kan jeg finde gode og dårlige anmeldelser af.
Nu har jeg besluttet at jeg ikke vil læse mere om dem! Jeg vil hellere spørge om, hvilke som er "nødvendige", hvis jeg spiser efter en kostplan?
P.t er jeg på kur, så det er til fremtidig kostplan og muskelopbygning jeg vil høre.

Jeg satser på at tage følgende ting: Proteinpulver, Creatin, Fiskeolie kapsler og multivitamin.
Jeg har fundet ud af at jeg nok også skal ha fat i noget D vitamin.

Hvad mere vil være smart at tilføje?

Det kom sig af at jeg hørte noget om et produkt, som hedder xtend.
Men er du gal, der findes mange meninger om sådan et produkt!! Skal jeg have amino for at vokse?
Kort sagt. Skal jeg bruge noget, som jeg ikke får igennem kosten ud over det jeg har listet op?

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Hvis du er på en meget restriktiv diæt eller der går længe imellem dine måltider, kan Xtend eller andet BCAA tilskud have sin plads. Ellers vil jeg nok tro du får nok aminosyrer/proteiner igennem din almindelige mad.
beta alanin er et andet tilskud, som vidst har nogle lovende studier bag.

Men lad være med at købe dig fattig i tilskud. Du kan nå rigtig langt med almindelig sund fornuft i planlægning af kosten. proteinpulver osv kan være et let tilskud af protein, men ikke nødvendigt som sådan.
Brugeravatar

Reputation point: 25

Geografisk sted: 7500

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 230.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

MakeMeMonster skrev:Hvis du er på en meget restriktiv diæt eller der går længe imellem dine måltider, kan Xtend eller andet BCAA tilskud have sin plads. Ellers vil jeg nok tro du får nok aminosyrer/proteiner igennem din almindelige mad.
beta alanin er et andet tilskud, som vidst har nogle lovende studier bag.

Men lad være med at købe dig fattig i tilskud. Du kan nå rigtig langt med almindelig sund fornuft i planlægning af kosten. proteinpulver osv kan være et let tilskud af protein, men ikke nødvendigt som sådan.

Tak for svaret :)

Altså af bodybuilding tilskud bruger jeg kun kreatin/Proteinpulver, derudover bruger jeg tilskud som multivitaminer og fiskeolie som alle burde bruge.

Pas på med ting som BCAA og alt andet der bliver reklameret så meget,, da du ikke har brug for det...

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 160.00

JABWORKOUT skrev:Altså af bodybuilding tilskud bruger jeg kun kreatin/Proteinpulver, derudover bruger jeg tilskud som multivitaminer og fiskeolie som alle burde bruge.

Pas på med ting som BCAA og alt andet der bliver reklameret så meget,, da du ikke har brug for det...

Det er jeg glad for at høre.
Hvis man ser video om emnet på Youtube, så findes der jo nærmest ikke noget produkt som man skal springe over :lol:

LarsGJ skrev:
JABWORKOUT skrev:Altså af bodybuilding tilskud bruger jeg kun kreatin/Proteinpulver, derudover bruger jeg tilskud som multivitaminer og fiskeolie som alle burde bruge.

Hvis man ser video om emnet på Youtube, så findes der jo nærmest ikke noget produkt som man skal springe over :lol:

nej men de har bare glemt at nævne alt det krudt de tager udover alle de kosttilskud.
Brugeravatar

Reputation point: 70

Træner her: Fresh fitness

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

fyforenskefuld skrev:
LarsGJ skrev:

nej men de har bare glemt at nævne alt det krudt de tager udover alle de kosttilskud.

Hahaha har siddet med NØJAGTIG samme tanke!
Men det må vel virke? Altså at sætte en stor fyr til at sælge produkterne.
Der må jo være mange som tror at det er produktet, som gør dem store og ikke krudtet de har taget.

Kosttilskud er gode, så man kan styre sine makroer. Kreatin er veldokumenteret, men ikke alle reagerer på det. Koffein og PWO'er virker selvsagt, da det jo bare er stimulanser. Intet af det er decideret nødvendigt.
Brugeravatar

Reputation point: 200

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 200.00

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster