Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1327
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1324

Følg bodybuilding.dk på

Kreatin & Alkohol & Agressivitet.

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej alle sammen, jeg er ny her på forummet, og søger lidt råd. Og håber på jeg bliver taget godt imod, og håber jeg kommer til at bruge dette sted meget.

Efter at have søgt lidt, fandt jeg frem til at der er ufattelig mange meninger om kreatin, og rigtig mange spørgsmål om det. Men jer kommer lige endnu et.

Jeg har nu været på kreatin i 2 uger. Og min loading fase er snart ovre. MEEEEN!!!!

Jeg kommer fra Aalborg, og vi har jo Jomfru Ane Gaden, så det er et sted jeg kommer rigtig tit i weekenderne. Dog har jeg ikke drukket siden jeg begyndte at træne, og tage kreatin.
Men så her i sidste weekend sad jeg og drak lidt med et par venner. Og jeg tror jeg indtog ca 2 øl, før jeg blev sådan, rigtig fuld! og jeg blev helt helt ekstremt agressiv, og jeg er ikke nogen agressiv person. Men efter jeg begyndte at tage kreatin, har jeg virkelig haft en kort lunte! Og hvordan med alkohol? kan man ikke holde til at drikke så meget, eller hvordan?
Men igen, mit største spørgsmål er det med agresiviteten.
Min lillebror oplevede også at han blev ekstremt agressiv, og fik kort lunte ligesom mig. Kan det være et form for gen i familien, eller er der andre der har oplevet det?
Jeg er ny!!!

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

kreatin har intet at gøre med din agressivitet. Alkohol kan naturligvis, men det har intet med kreatinen at gøre.

Træner her: Anger Mangement

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

hmm... lyder meget mærkeligt.

Det som der undrede mig meget var, at inden jeg begyndte på kreatin, var jeg virkelig nede på jorden. Er en meget nede på jorden type. Men efter jeg begyndte at tage kreatin tog det hele en drejning.
Jeg er ny!!!

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Mon ikke andre faktorer spiller ind? Du har jo kreatin i kroppen, det du tager er jo bare for at opfylde din depoter helt, ikke et eller andet magisk udefrakommende middel.

Kig hellere rent deduktivt på det - hvilke andre faktorer kan spille ind? Sover du nok, spiser du nok, hvordan har du det socialt for tiden, hvordan med familien, kæresten etc.

Chancen for at det er nogle af dem, der spiller ind, er givetvis langt højere end med kreatin.
Da jeg fik leveret min nye vaskemaskine var den pakket ind i bobbelplast. Jeg pillede tapen af plasten, klippede huller i den ene ende og hængte det op som badeforhæng. Rigtig fint!
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Nørrebronx

Du ta'r krådt gør du! :wink:

Pjat :)

Men tror også i den grad du skal se hvad der ellers sker omkring dig, og nu er det heller ingen hemmelighed at alkohol rent faktisk GØR aggrasiv.

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 110.00

Lille artikel om creatin og aggression:

http://www.creatinemonohydrate.net/crea ... ssion.html

Jeg har dog ik' selv bemærket at jeg skulle være mere pirrelig når jeg tager kreatin.. .
Peace, Love, Black Metal
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 55

Geografisk sted: Frederikssund

Træner her: Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 180.00