Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1315
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1312

Følg bodybuilding.dk på

Kreatin og cut

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Er der nogen der har erfaring med indtag af kreatin samtidig med cut ? er det en god ide for at holde bedre på massen ? den evt. væskeophobning under kreatinkuren ryger vel hurtigt igen efter kur.

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 175.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Dine musklers evne til at yde anaerobt arbejde forhøjes, og kreatin er en naturlig del af dine muskler. Så ja, hvorfor skulle man ikke benytte sig af kreatin under cut.
Brugeravatar

Reputation point: 15

Styrkeliste
- Bænkpres: 112.50
- Squat: 110.00
- Dødløft: 140.00

Logbog: Vis logbog

MortenFF skrev:Dine musklers evne til at yde anaerobt arbejde forhøjes, og kreatin er en naturlig del af dine muskler. Så ja, hvorfor skulle man ikke benytte sig af kreatin under cut.

Ja, jeg vil nok bruge det, men det er lidt svært at styre vægttag selvfølgelig da man jo tager x antal kg. på med kreatin, altså det er svært at vide hvordan cuttet går....?

Styrkeliste

Gasarm skrev:
MortenFF skrev:Dine musklers evne til at yde anaerobt arbejde forhøjes, og kreatin er en naturlig del af dine muskler. Så ja, hvorfor skulle man ikke benytte sig af kreatin under cut.

Ja, jeg vil nok bruge det, men det er lidt svært at styre vægttag selvfølgelig da man jo tager x antal kg. på med kreatin, altså det er svært at vide hvordan cuttet går....?

Din vægt svinger ikke anderledes. Ligger du 500 kcal/dag i underskud, så vil du tabe dig 500 g/uge om du indtager kreatin eller ej. Det er kun ved opstart der kan ske en smule væskeophobning. Så længe man tager højde for det, så er det ikke værd at gå yderligere op i.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Pind skrev:
Gasarm skrev:

Din vægt svinger ikke anderledes. Ligger du 500 kcal/dag i underskud, så vil du tabe dig 500 g/uge om du indtager kreatin eller ej. Det er kun ved opstart der kan ske en smule væskeophobning. Så længe man tager højde for det, så er det ikke værd at gå yderligere op i.

ok, prøver en lille kreatinkur, tæller dog ikke kcal. spiser bare fornuftigt med meget protein, og træner hver 2. dag kombineret med motion, jeg er ikke topseriøs, men derfor kan man jo godt få gode resultater

Styrkeliste

Hej BB,

Jeg går igang med en kreatinkur nu, med start af 20 gr nu. ( fordelt over 2x ) i juice.

Er det ikke ok med 20 gr/dag de første 5 dage, og derefter 5 gr/dag ( jeg vejer 94 kg nu, og skal ned på 88 )

El. hvordan er den bedste kur under et cut ?

Når man så går ned på fx. 5 gr/dag, hvor længe skal man blive der, jeg skal vel op på 20 gr/igen engang.

Hvor længe kan kuren køres, og hvor lang pause inden næste kur,

Håber i har nogle bud fra egne erfaringer :)

Styrkeliste

Gasarm skrev:Hej BB,
Jeg går igang med en kreatinkur nu, med start af 20 gr nu. ( fordelt over 2x ) i juice.
Er det ikke ok med 20 gr/dag de første 5 dage, og derefter 5 gr/dag ( jeg vejer 94 kg nu, og skal ned på 88 )
El. hvordan er den bedste kur under et cut ?
Når man så går ned på fx. 5 gr/dag, hvor længe skal man blive der, jeg skal vel op på 20 gr/igen engang.
Hvor længe kan kuren køres, og hvor lang pause inden næste kur,
Håber i har nogle bud fra egne erfaringer :)

Nu ved jeg ikke hvordan BB.dks politik er, i forhold til at snakke om bestemte doser af denne type medikamenter. Jeg tager chancen og kommenterer på det!

Umiddelbart virker dine doser fine - er det en jomfrukur? Dine doser til opstartsfasen er fine, hvilken juice snakker vi om?
Bliver de 5gram pr. dag ved vedligeholdelse også indtaget med juice?

Du kan køre i omkring 2-3 måneder - har du planlagt en protokol til efterfølgende?!
<script></script>

Geografisk sted: Roskilde

Træner her: FitnessDK Roskilde

Styrkeliste
- Bænkpres: 11.00
- Squat: 11.00
- Dødløft: 11.00

Galleri: Vis galleri (1)

Umiddelbart virker dine doser fine - er det en jomfrukur? Dine doser til opstartsfasen er fine, hvilken juice snakker vi om?

Jeg har taget kreatin flere gange før, men længe siden, og mener det var mine doser :)

Jeg blander det op med Rynkeby appelsin juice
Hvornår skal jeg "fra de 5-7 gr. køre op på 20 gr/dag igen ?

Jeg vil køre i de 2-3 mdr, og holde evt. 2 mdr. pause inden næste kur.

Styrkeliste

Optimisten skrev:Nu ved jeg ikke hvordan BB.dks politik er, i forhold til at snakke om bestemte doser af denne type medikamenter. Jeg tager chancen og kommenterer på det!

Du kan køre i omkring 2-3 måneder - har du planlagt en protokol til efterfølgende?!

lol du får det til at lyde som en steroidekur. :P

Gasarm skrev:Umiddelbart virker dine doser fine - er det en jomfrukur? Dine doser til opstartsfasen er fine, hvilken juice snakker vi om?

Jeg har taget kreatin flere gange før, men længe siden, og mener det var mine doser :)

Jeg blander det op med Rynkeby appelsin juice
Hvornår skal jeg "fra de 5-7 gr. køre op på 20 gr/dag igen ?

20g/dag er fint i loading fasen og 5g/dag er fint til vedligeholdelsen. Normalt køre du en 2 - 3 måneder og hopper så 4 - 6 uger af og begynder loading fasen igen efter.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Ok, tak for svar :)

Men jeg skal vel ikke kun køre 5 gram i 2- 3 mdr ?? altså efter de 5 dage med 20 gr/dag ??? skal man ikke "reloade" igen under "kuren " ??

Styrkeliste

Pind skrev:
Optimisten skrev:Nu ved jeg ikke hvordan BB.dks politik er, i forhold til at snakke om bestemte doser af denne type medikamenter. Jeg tager chancen og kommenterer på det!

lol du får det til at lyde som en steroidekur. :P

Det var mere sarkastisk fordi Gasarm omtalte det lidt som var det en steroidekur :)
<script></script>

Geografisk sted: Roskilde

Træner her: FitnessDK Roskilde

Styrkeliste
- Bænkpres: 11.00
- Squat: 11.00
- Dødløft: 11.00

Galleri: Vis galleri (1)

Nu er jeg ikke helt ung og vild længere, så jeg holder mig til en "kur" med kreatin ;)

Men skal man ikke "reloade under kuren ? el. skal man bare køre derudaf med 5 gr i 2-3 mdr. efter loadingfasen i starten på de 20 gr/dag ? :)

Styrkeliste

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster