Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Storfod skrev:Hvis du kun har trænet én månede, mener jeg det er for tidligt at tænke i de baner..
Træn nu bare, og når du engang når et punkt hvor du ikke kan stige i vægt, så begynd på kreatin..

Gosser skrev:Storfod skrev:Hvis du kun har trænet én månede, mener jeg det er for tidligt at tænke i de baner..
Træn nu bare, og når du engang når et punkt hvor du ikke kan stige i vægt, så begynd på kreatin..
Hvad filan er dog det for et argument?
Såfremt trådstarter har styr på kosten og træningen, hvad bakker så lige dit argument op?

Storfod skrev:Gosser skrev:Storfod skrev:Hvis du kun har trænet én månede, mener jeg det er for tidligt at tænke i de baner..
Såfremt trådstarter har styr på kosten og træningen, hvad bakker så lige dit argument op?
At han snildt burde kunne stige i vægt uden brug af kreatin..
Og at det er bedre for nybegyndere at få styr på øvelserne og teknikken, og self. maden,
før de begynder at spekulere i diverse tilskud..

Storfod skrev:Gosser skrev:Storfod skrev:Hvis du kun har trænet én månede, mener jeg det er for tidligt at tænke i de baner..
At han snildt burde kunne stige i vægt uden brug af kreatin..
Og at det er bedre for nybegyndere at få styr på øvelserne og teknikken, og self. maden,
før de begynder at spekulere i diverse tilskud.. Og nu skriver han jo netop at han søger idéer til kosten,
så har han jo nok ikke styr på det

Gosser skrev:Giver stadig absolut ingen mening at fraråde brug af et af de bedste kosttilskud. Hvorfor dog ikke gøre hvad man kan, for at få det mest optimale resultat?

Storfod skrev:Gosser skrev:Giver stadig absolut ingen mening at fraråde brug af et af de bedste kosttilskud. Hvorfor dog ikke gøre hvad man kan, for at få det mest optimale resultat?
Mange nybegyndere går mere op i at tage alverdens tilskud, fordi de tror det vil gøre dem til muskelbundter,
end de gør i at effektivere deres teknik og sætte sig ordenligt ind i kosten..
Jeg mener så det modsatte er langt vigtigere.

Gosser skrev:Storfod skrev:Gosser skrev:Giver stadig absolut ingen mening at fraråde brug af et af de bedste kosttilskud. Hvorfor dog ikke gøre hvad man kan, for at få det mest optimale resultat?
Mange nybegyndere går mere op i at tage alverdens tilskud, fordi de tror det vil gøre dem til muskelbundter,
Selvfølgelig er det, det - men at fraråde kreatin giver ingen mening. Stod valget mellem en generel ordenlig kost eller kreatin er valget jo klart, men det er jo ikke tilfældet.

WhiteHousePotential skrev:Hej Jonas![]()
http://www.fitness-institute.dk/poditem ... ed_kreatin
^^^ Der er en fantastisk video af Henrik Duer, som fortæller hvad søren kreatin egentligt er og den fortæller hvordan man kan anvende det.
Som der allerede er blevet postet vil jeg forslå at du køber det hos bodylab.dk da deres kvalitet altid er i top og der er dag til dag levering hvis du køber inden klokken 15, mener jeg.
Håber du finder ud af det! Held og lykke med det

jonasbl388 skrev:Gosser skrev:Storfod skrev:Gosser skrev:Giver stadig absolut ingen mening at fraråde brug af et af de bedste kosttilskud. Hvorfor dog ikke gøre hvad man kan, for at få det mest optimale resultat?
Selvfølgelig er det, det - men at fraråde kreatin giver ingen mening. Stod valget mellem en generel ordenlig kost eller kreatin er valget jo klart, men det er jo ikke tilfældet.
Jeg må indrømme jeg ikke har fået ordenlig styr på kosten endnu, men har planer om at tage mig sammen. Teknikken i træningen føler jeg dog at jeg har ret godt styr på.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster