Håber i gider hjælpe
har læst emnet omkring protein men vil lige høre jeres mening 
Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
har læst emnet omkring protein men vil lige høre jeres mening 
Matthias skrev:, men jeg vil høre om det ville være en go ide også og starte på protein ?

Matthias skrev:Jamen kosten består meget af ris, pasta, kartofler, og så self. kød, skal dog lige siges jeg er lidt kraftig bygget så med protein vil jeg vel også bare komme til og tage mere på i fedt eller ???
Læs noget mere på emnet

Matthias skrev:Jamen kosten består meget af ris, pasta, kartofler, og så self. kød, skal dog lige siges jeg er lidt kraftig bygget så med protein vil jeg vel også bare komme til og tage mere på i fedt eller ???

Matthias skrev:Okay hmm jeg vil lige læse det hele igennem en gang tilhmm Men der er også enkelte dage hvor jeg ik rigtig får andet og spise end aftensmaden så kunne det vel også være godt lige og skylle sådan en shake ned ?

J-S-O skrev:Matthias skrev:Okay hmm jeg vil lige læse det hele igennem en gang tilhmm Men der er også enkelte dage hvor jeg ik rigtig får andet og spise end aftensmaden så kunne det vel også være godt lige og skylle sådan en shake ned ?
Hvis du nogle dage ikke spiser andet end aftensmad, så skal du i gang med dratiske ændringer! Jeg spiser omkring 6-8 gange om dagen, og det burde du også for at få en meget mere optimal fremgang...
PS: Du har vist ikke læst særlig godt på lektie sidste gang i artikelarkivet

Matthias skrev:Okay hmm jeg vil lige læse det hele igennem en gang tilhmm Men der er også enkelte dage hvor jeg ik rigtig får andet og spise end aftensmaden så kunne det vel også være godt lige og skylle sådan en shake ned ?

Okay hmm jeg vil lige læse det hele igennem en gang til hmm Men der er også enkelte dage hvor jeg ik rigtig får andet og spise end aftensmaden så kunne det vel også være godt lige og skylle sådan en shake ned?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 28 gæster