Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1665
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1662

Følg bodybuilding.dk på

Kreatin og protein ??

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej har gået i fitness center en uge nu jeg tager kreatin ca 4g hver dag, men jeg vil høre om det ville være en go ide også og starte på protein ? jeg er begyndt og spise sundt og har droppet slik kager osv...
Håber i gider hjælpe :) :D har læst emnet omkring protein men vil lige høre jeres mening :)

Reputation point: 0

Geografisk sted: ;)

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 180.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (2)
Kostplan: Ingen kostplan

Matthias skrev:, men jeg vil høre om det ville være en go ide også og starte på protein ?

Ja, hvis du mangler protein i din kost. Hvis ikke så nej. Læs noget mere på emnet :wink:
-- Smerte er svaghed der forlader kroppen --
Proteinpulver kreatin weight gainer
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 140.00

Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Nej, det rigtig hvad han siger. Afhænger meget af din kost, og da du er delvis ny ang. fitness, kan du også sagtens vente :)
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderborg

Logbog: Vis logbog

Jamen kosten består meget af ris, pasta, kartofler, og så self. kød, skal dog lige siges jeg er lidt kraftig bygget så med protein vil jeg vel også bare komme til og tage mere på i fedt eller ???

Styrkeliste

Matthias skrev:Jamen kosten består meget af ris, pasta, kartofler, og så self. kød, skal dog lige siges jeg er lidt kraftig bygget så med protein vil jeg vel også bare komme til og tage mere på i fedt eller ???

Nej, du kommer ikke til at tage på bare ved at spise lidt protein - det kommer an på dit samlede kcalindtag: jeg vil gøre som inzaneXs skrev....

Læs noget mere på emnet

Kig i artikelarkivet under kost...
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2007

Geografisk sted: Ringkøbing

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 205.00

Galleri: Vis galleri (19)

Matthias skrev:Jamen kosten består meget af ris, pasta, kartofler, og så self. kød, skal dog lige siges jeg er lidt kraftig bygget så med protein vil jeg vel også bare komme til og tage mere på i fedt eller ???

Start med at læs denne artikel: http://www.bodybuilding.dk/artikler/kostogkosttilskud/KostenfraAtilaa.php

Og efter kan du læse nogle af de andre artikler om f.eks. protein og kreatin. Du lærer en masse og sparer dig selv for at stille en masse spørsmål.

God læselyst :wink:
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydney, Australien

Okay hmm jeg vil lige læse det hele igennem en gang til :wink: hmm Men der er også enkelte dage hvor jeg ik rigtig får andet og spise end aftensmaden så kunne det vel også være godt lige og skylle sådan en shake ned ?

Styrkeliste

Matthias skrev:Okay hmm jeg vil lige læse det hele igennem en gang til :wink: hmm Men der er også enkelte dage hvor jeg ik rigtig får andet og spise end aftensmaden så kunne det vel også være godt lige og skylle sådan en shake ned ?

Hvis du nogle dage ikke spiser andet end aftensmad, så skal du i gang med dratiske ændringer! Jeg spiser omkring 6-8 gange om dagen, og det burde du også for at få en meget mere optimal fremgang...

PS: Du har vist ikke læst særlig godt på lektie sidste gang i artikelarkivet :wink:
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2007

Geografisk sted: Ringkøbing

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 205.00

Galleri: Vis galleri (19)

J-S-O skrev:
Matthias skrev:Okay hmm jeg vil lige læse det hele igennem en gang til :wink: hmm Men der er også enkelte dage hvor jeg ik rigtig får andet og spise end aftensmaden så kunne det vel også være godt lige og skylle sådan en shake ned ?

Hvis du nogle dage ikke spiser andet end aftensmad, så skal du i gang med dratiske ændringer! Jeg spiser omkring 6-8 gange om dagen, og det burde du også for at få en meget mere optimal fremgang...

PS: Du har vist ikke læst særlig godt på lektie sidste gang i artikelarkivet :wink:

Helt enig med JSO. Hvis du nogle dage kun spise aftensmad, så skal du ikke regne med at en shake hjælper dig. Det er kostTILSKUD. Altså det skal bidrage til en allerede fornuftige kost!
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydney, Australien

Du skal spise rigeligt med mad hvis dit mål er mere muskelmasse, ellers får du INTET ud af din træning. Kosten er essentiel for din krops udvikling. Jeg Cutter (altså taber fedt fra kroppen) Og jeg får ihvertfald 2000-2500kcal pr dagen under vægttab, så hvis du KUN spiser aftensmad nogle dage, så vil jeg da råde dig til at begynde at spise noget mere de dage.

Okay hmm jeg vil lige læse det hele igennem en gang til hmm Men der er også enkelte dage hvor jeg ik rigtig får andet og spise end aftensmaden så kunne det vel også være godt lige og skylle sådan en shake ned?

Så kommer du sgu ingen vejne om du så tog 5 shakes.. en stor del af dit trænningsslid bliver altså spildt hvis du ikke spiser fornuftigt..

Geografisk sted: Aalborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 85.00

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 28 gæster