Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Quistgaard skrev:Skal jeg tage kreatin hver dag eller kun de dage hvor jeg har trænet ?

Nu går jeg udfra at i ligesom mig ønsker effekten af kreatin hurtigst muligt, så derfor handler det om at kører en “loading periode” lige når man starter med kreatintilskud. I en loading periode anbefales det at indtage cirka 20 gram dagligt i 5-7 dage. De 20 gram må dog ikke indtages på en gang, men skal fordeles over 3-4 gange. I mit tilfælde er det 5 gram morgen, middag, efter træning og aften.
Efter loadingperioden begynder man så på den normale dosis som er 2-5 gram dagligt.
Det kører man så i 2-3 måneder hvorefter der skal holdes en pause på en måned. Pausen sikre at din egenproduktion af kreatin ikke stopper, som du kan risikere ved et konstant indtag af kreatin over længere tid end 3 måneder.

Quistgaard skrev:På min kreatin bøtte står der, at der skal en læge til hvis man skal indtage mere end 2 gram om dagen :S?

Bork skrev:Quistgaard skrev:På min kreatin bøtte står der, at der skal en læge til hvis man skal indtage mere end 2 gram om dagen :S?
Hvis det bare er rent kreatin er der intet problem.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster