Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Chickenkil skrev:Dejligt med nogle gode svarda jeg ikke kan slæbe det med i gymnasiet, så tro bare jeg tager det om morgen og når jeg kommer hjem. og så aften, hare været startet på det før, men det kørte i glemmebogen, men har tænkt mig at starte igen og så om det skulle give mærkbar foreskell

Chickenkil skrev:er det vigtigt at man tager de 5 gram 4 gange dagligt eller kan man bare starte op med 10g 2 gange dagligt, hvorfor skal man lave opstart ?? og ik bare køre derudaf ?? sys altid at artikler ikke giver nok grund bare siger hvad man skal gøre, uden grund !

Folmand skrev:Chickenkil skrev:er det vigtigt at man tager de 5 gram 4 gange dagligt eller kan man bare starte op med 10g 2 gange dagligt, hvorfor skal man lave opstart ?? og ik bare køre derudaf ?? sys altid at artikler ikke giver nok grund bare siger hvad man skal gøre, uden grund !
Jeg er ikke 100 % sikker men det er vist bevist at den såkaldte "loading fase" er helt unødvendig, ved kreatin suplementering. Kroppen kan slet ikke optage den store mængde kreatin og overskydende udskilles med urinen.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 84 gæster