Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lyngbeck skrev:Læs på pakken og køb det i pulverform istedet det er langt billigere

Peter Riggelsen skrev:Lyngbeck skrev:Læs på pakken og køb det i pulverform istedet det er langt billigere
- pulver vil være min sidste udvej hvis ikke kan få god respons til piller og hvorledes og hvordan, er nemlig ikke så vild med pulver vil helst have det i pilleform.

Gaxe skrev:Peter Riggelsen skrev:Lyngbeck skrev:Læs på pakken og køb det i pulverform istedet det er langt billigere
- pulver vil være min sidste udvej hvis ikke kan få god respons til piller og hvorledes og hvordan, er nemlig ikke så vild med pulver vil helst have det i pilleform.
Kan du ikke få respons med pillerne, kan du heller ikke med pulveret. Det er det samme der er i, du betaler bare kassen for at det er blevet proppet ind i en pille.

Peter Riggelsen skrev:der står : Der er 2 metoder man kan anvende når man tager kreatin. En metode hvor man loader med 15-20 gram, hvor efter man vedligeholder med 3-5 gram om dagen.
hvor lang tid er loading perioden?jeg vejer 72.5 kg , så skal jeg tage 0.05 gram pr kg i vedligeholdelse om dagen efter loading perioden ?
og tre måneder max og så en pause på en måned

Kidde skrev:Gaxe skrev:Peter Riggelsen skrev:Lyngbeck skrev:Læs på pakken og køb det i pulverform istedet det er langt billigere
Kan du ikke få respons med pillerne, kan du heller ikke med pulveret. Det er det samme der er i, du betaler bare kassen for at det er blevet proppet ind i en pille.
tror knægten mener respons fra os om pillerne :S

Gaxe skrev:Kidde skrev:Gaxe skrev:Peter Riggelsen skrev:Lyngbeck skrev:Læs på pakken og køb det i pulverform istedet det er langt billigere
tror knægten mener respons fra os om pillerne :S
haha det ku da egentlig godt ske du har ret der

RasmusStrange skrev:Jeg har noget kreatinpulver, og jeg skulle lige til at lave en tråd, men så fandt jeg denne.
Jeg tror, jeg vil tage den metode, hvor man tager 3g hver dag i 30 dage, men jeg kunne godt tænke mig at vide, om man skal tage det hver dag i loadingfasen, også de dage hvor man ikke træner?
Og når man så er ovre loadingfasen, er det så bare 2g hver gang, man har trænet? (3-4 gange ugentlig)
På forhånd tak!

Peter Riggelsen skrev:der står : Der er 2 metoder man kan anvende når man tager kreatin. En metode hvor man loader med 15-20 gram, hvor efter man vedligeholder med 3-5 gram om dagen.
hvor lang tid er loading perioden?jeg vejer 72.5 kg , så skal jeg tage 0.05 gram pr kg i vedligeholdelse om dagen efter loading perioden ?
og tre måneder max og så en pause på en måned

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster