Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

JensAnd skrev:og også bare blande det i min shake ?

JensAnd skrev:Jamen optager jeg bedste kreatinen lige efter træning eller er det lige meget hvornår den bliver taget ?
kunne også tage den om eftermiddagen med noget frugt

hjælpervenner skrev:Det er den korrekte måde at tage 5-6 gram om dagen.

Yilar skrev:hjælpervenner skrev:Det er den korrekte måde at tage 5-6 gram om dagen.
Hvorfor står der så dette på pakken?

FreddyB skrev:Yilar skrev:hjælpervenner skrev:Det er den korrekte måde at tage 5-6 gram om dagen.
Hvorfor står der så dette på pakken?
Fordi Bodylab ikke må skrive en større dosis, end den de skriver grundet stram dansk lovgivning.

JSN4 skrev:Det du skriver modsiger nu ikke noget jeg har skrevet.
JSN4 skrev:Hvis koncentrationen i kroppen skal toppe under træning (virker mest hensynsfuldt), så bør man nok tage kreatinen sammen med noget kulhydrat eller andet mad ca. en-to time(r) før træning, så kreatinen kan nå at absorberes i kroppen inden træning.

JSN4 skrev:Ok, du ved helt sikkert mere om kreatin end mig, men jeg kan ikke følge hvor din beskrivelse af hvad kreatin gør mere præcist i kroppen betyder at mit argument om at indtage kreatin inden træning er forkert eller ikke giver mening.
JSN4 skrev:Hvornår anbefaler du at tage kreatin eller er du af den overbevisning at det er lige meget hvornår, så længe koncentrationen holdes ved lige?
Houd skrev:Betyder intet. 5g når du vil

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 78 gæster