Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1453
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1450

Følg bodybuilding.dk på

Kreatin vs. Koffein/Prework Produkter

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

der var for nylig den der artikel på bodylab.dk med at det var dumt at indtage koffein mens man var på kreatin, da det så ville gøre effekten fra kreatin dårligere, og de anbefalede så at man begrænsede det til et minimum hvis man nu godt kunne lide kaffe. De lavede godt nok forsøget med nogen der indtog mere kreatin end hvad normalt er, men de sagde stadig at det ville være det samme.

Der er mange der tager kreatin, og der er også mange der tager tusindvis af forskellige pre work out produkter og vælter sig i kaffe samtidig med, hvis jeg nu har lyst til at nyde en kop kaffe et par gange om ugen, bliver jeg så nødt til at købe koffeinfri kaffe, det synes jeg godt nok er nedern? og hvad gør i andre der er på kreatin? Det virker som i fleste bare er ligeglade og bare vælter sig i Jack3d, Kokain, effidrin og Supercharger og det hele, så er der jo ikke noget at sige til hvis folk klager over skidtet ikke virker, selvfølli er nogen non respondere men der må så også være nogen der bare taget for meget koffein.

hvordan skal man gribe det an?

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Hm... tror godt nok ikke der er særlig mange der tager PWO produkter uden at tænke sig om en ekstra gang.. Hvis man bare kaster ethvert produkt i ansigtet uden at læse grundigt omkring det, synes jeg det er meget uansvarligt.

Har ikke læst artiklen du henviser til, men hvis du er så bekymret omkring dit kreatin ikke skal virke, så lad være med at indtage koffein.. eller omvendt. Indtag koffein, drop kreatin. Det synes jeg ærlig talt du får mere ud af.
"The only way to make your dreams come true, is to wake up"
Brugeravatar

Logbog: Vis logbog

1. Undersøg hvordan kreatin virker

2. Undersøg hvordan koffein virker

3. Sæt det op imod det, du har læst i artiklen.

4. Dan din egen mening omkring emnet, og prøv eventuelt at blande kreatin og koffein.

5. ???

6. Profit

Jeg har nu aldrig hørt om at de to ikke kunne virke i tandem, men måske har det noget at gøre med koffeins vandrivende effekt? En af kreatins effekter, er at der bliver samlet mere vand i musklerne. Så, jeg kan godt se hvor det kommer fra, men skulle ikke være noget problem hvis der bliver indtaget mere væske.

Jeg er stor tilhænger af kaffe/koffein, og kører samtidig kreatin, og har ikke haft problemer med at nyde udbytte af de tos effekter, overhovedet. Det skal dog lige påpeges, at der SKAL indtages mere væske når du bruger de 2!

Daniel.

Kostplan: Vis kostplan

Artiklen er på bodylab kunne godt tænke mig flere syn på det.

Logbog: Ingen logbog

Venomancer skrev:Artiklen er på bodylab kunne godt tænke mig flere syn på det.

Kreatin kører du vel i en periode af 2-3mdr. og holder så pause igen. Har også læst du får størst effekt ud af ikke at indtage koffein imens.

Mit forslag er du dropper kaffen i perioden og ser hvad det giver. Vær nu lidt sej og overvind dig selv. Jeg tror på du kan!

Når perioden er slut og du så har holdt pause (ca 2 mdr) med kreatin og skal prøve igen! Så drikker du bare kaffe samtidig og ser hvad der sker.

Reputation point: 30

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 130.00

Kostplan: Vis kostplan

John Berardi plejer at have styr på sagerne:

http://www.johnberardi.com/articles/sup ... necomb.htm
Naturvidenskab er sjovt!

http://hufysik.blogspot.dk/