Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Hoops skrev:Hej folkens.
Jeg er lige begyndt at styrketræne, og derfor overvejer jeg at købe nogle kosttilskudsprodukter.
Jeg har højt stofskifte, så jeg vil købe noget weightgainer, men kreatin står også på ønskelisten, derfor blev jeg i tvivl om man godt må blande de 2 produkter sammen?
På forhånd tak

TheCzech skrev:Hoops skrev:Hej folkens.
Jeg er lige begyndt at styrketræne, og derfor overvejer jeg at købe nogle kosttilskudsprodukter.
Jeg har højt stofskifte, så jeg vil købe noget weightgainer, men kreatin står også på ønskelisten, derfor blev jeg i tvivl om man godt må blande de 2 produkter sammen?
På forhånd tak
Hejsa
Det må du godt. Optagelsen af produkterne bliver ikke dårligere af den grund.

Haakan skrev:Vil helt klar anbefale at bruge pengene på noget ordenligt proteinpulver+kreatin og så bruge resten af pengene på at købe noget ordenligt mad... og ikke bruge penge på WG. Paste/ris/kartofler/brød er meget bedre og ikke mindst smager bedre når man vil have hurtige kulhydrater og bedre for dig :)

inzaneXs skrev:Haakan skrev:Vil helt klar anbefale at bruge pengene på noget ordenligt proteinpulver+kreatin og så bruge resten af pengene på at købe noget ordenligt mad... og ikke bruge penge på WG. Paste/ris/kartofler/brød er meget bedre og ikke mindst smager bedre når man vil have hurtige kulhydrater og bedre for dig :)
Vise ord =D> Uden en god solid basis-kost kommer man ikke langt.
han sq godt ham den gamle - og husk også den gode hårde træning hvis det var muskler du vil tage på [-o<

Hoops skrev:Hvilke mærker ville i foretrække, jeg skulle købe. har hørt der er stor forskel på mærkerne.
Vil da lige sige, at jeg er studerende, og ikke har den helt store kapacitet til rådighed.

Hoops skrev:Hvilke mærker ville i foretrække, jeg skulle købe. har hørt der er stor forskel på mærkerne.
Vil da lige sige, at jeg er studerende, og ikke har den helt store kapacitet til rådighed.

Hoops skrev:Overvejer Bodylabs whey 80, men jeg er ikke sikker på om jeg også skal købe kreatin, eller WG.
Nogle forslag?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 72 gæster