På forhånd tak

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

MartinL skrev:Jeg står i den situation at jeg overvejer at anskaffe mig noget kreatin. Men ville lige forhøre mig om eventuelle bivirkningner og vigtigst af alt om det virker! Jeg begyndte at træne for omkring et år siden og har taget Whey 80 lige siden, synes selv jeg er vokset en smule men synes ikke det var helt nok. Så jeg hørte gennem en kammerat der har trænet i nogle flere år end mig at jeg skulle prøve Kreatin - Og hvis det er første gang man tager det skulle det give en sindssyg virkning. Jeg ønsker at blive både størrer og kunne tage flere kilo i både bænk og forskellige vægte.
På forhånd tak

Nikolaj P skrev:Vil nok ikke sige at det hjælper "helt sindsygt" men altså det er godt nok, og det har ingen bivirkninger..

MartinL skrev:Nikolaj P skrev:Vil nok ikke sige at det hjælper "helt sindsygt" men altså det er godt nok, og det har ingen bivirkninger..
Og takker, Ville nemlige lige forhøre mig herinde før jeg gik ud og købte det.. Men jeg prøverOg tak for svaret så hurtigt!

AJuul skrev:Hej MartinL
Jeg har selv taget kreatin on og off i omkring et år og kan klart anbefale du anvender det. Du vil opleve du bliver stærkere og mere udholden, hvis du samtidig kombinerer det med protein shakere og 110 % træning hver gang, vil jeg godt love du kan se resultater.
Med hensyn til bivirkninger, så er der ingen officielle, men jeg har hørt fra folk som har brugt kreatin, at deres nyrer har taget skade. Jeg har selv på min egen krop oplevet, en trang til at skulle "pisse" hele tiden. Derfor er det vigtigt du følger de anbefalede doseringer og efter 3 måneder holder en måneds pause, hvis ikke halvanden måned.
God Træning alle bb's

Jeg har selv taget kreatin on og off i omkring et år og kan klart anbefale du anvender det. Du vil opleve du bliver stærkere og mere udholden, hvis du samtidig kombinerer det med protein shakere og 110 % træning hver gang, vil jeg godt love du kan se resultater.
Med hensyn til bivirkninger, så er der ingen officielle, men jeg har hørt fra folk som har brugt kreatin, at deres nyrer har taget skade. Jeg har selv på min egen krop oplevet, en trang til at skulle "pisse" hele tiden. Derfor er det vigtigt du følger de anbefalede doseringer og efter 3 måneder holder en måneds pause, hvis ikke halvanden måned.
God Træning alle bb's

God Træning alle bb's

AJuul skrev:Ja fordi jeg tog mere end de anbefalede doseringer for at opnå større styrke og dette resulterede bare i, at jeg fik ondt i nyrerne og skulle pisse hele tiden. Men jeg har efterfølgende fulgt anvisningerne og har ikke oplevet nogle bivirkninger ved det.[/list]

)
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster