Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1463
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1462

Følg bodybuilding.dk på

Kreditkort i udlandet......................

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Da jeg står og skal ud at jeg rejse Thailand/cambodja/malaysia her til november, så vil jeg vide om i har været der ? og hvorfor nogen kort der er anvendelige ved hoteller og butikker :-k
Min plan er nemlig at tage to kort med , hvis uheldet er er ude, og man mister/stjålet sit kort.

Min bank vil desværre ikke give mig et almindelig visakort dankort med :? så skal have fundet ud af hvad der så er bedst i de lande ??

Så høre gerne fra folk som har været der ? , eller kender nogen som har erfaringer med disse
lande :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Da jeg var i Østen havde jeg (og de andre) bare visakort med samt nogle USD.

Men hvad med at tage et Mastercard med? Mastercard er bredere accepteret end Visa. Hvorfor kan du ikke få et Visa iøvrigt?

Det er generelt altid en god ide at have to kort med.
De opførte sig som vilde dyr. De hverken røg eller drak.
Brugeravatar

Træner her: Fitnessmaster Hadsund

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 170.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (10)

Jeg brugte blot mit Visa-DK kort. Fungere fint. Med de priser er det jo ikke så tit det skal op ad lommen :mrgreen:
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

Kostplan: Vis kostplan

8800 skrev:Jeg brugte blot mit Visa-DK kort. Fungere fint. Med de priser er det jo ikke så tit det skal op ad lommen :mrgreen:

..
Sidst rettet af Clean 7. okt 2009, 20:44, rettet i alt 1 gang.

Clean skrev:
8800 skrev:Jeg brugte blot mit Visa-DK kort. Fungere fint. Med de priser er det jo ikke så tit det skal op ad lommen :mrgreen:

Hvis du læser engang til , så kunne jeg IKKE få et visa-DK, så at du kunne bruge dit, gør det jo ikke nemmere for mig at hæve penge ](*,)

Morgensur? Drik en zero mere.

Du kunne jo prøve at få det løst med banken ellers må du jo tale med dem eller rejsebureaet om hvad der skal bruges i de tidligere nævnte lande. Kan ikke være så svært.

Uanset hvad er det for dumt at satse på at bruge dit kort til simple indkøb osv.. Det er langt bedre at foretage nogle besøg i kontantautomaten med mellemrum.
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

Kostplan: Vis kostplan

i første omgang så få dig et visa kort, og hvis du ikke kan få dankort udgaven så få det som et kreditkort.
herefter enten et mastercard, diners club, american express eller et jcb... og så veksl nogle hundre dollars inden du tager afsted

og så slap lige af når folk prøver at hjælpe :)
Brugeravatar

Reputation point: 245

Hvis du ikke kan få et visakort, så kan du højst sandsynlig heller ikke få et mastercard. Visaelectron er nok løsningen, da det er et kreditkort hvor man ikke kan trække over, og som også er udbredt i udlandet.

Da jeg var i Kina i efteråret havde jeg et mastercard og et visa card med, det fungerede upåklageligt.

Medmindre du er registreret i RKI eller lignede, så ville jeg skifte bank - hvis du bare har en nogenlunde fornuftig økonomi må det kunne lade sig gøre at få et visa eller mastercard, for det ville nu engang være det bedste.
What the hell did he ever say to make you try so hard? Be the best...

Geografisk sted: Kolding

Moody skrev:i første omgang så få dig et visa kort, og hvis du ikke kan få dankort udgaven så få det som et kreditkort.
herefter enten et mastercard, diners club, american express eller et jcb... og så veksl nogle hundre dollars inden du tager afsted

og så slap lige af når folk prøver at hjælpe :)

Hvis jeg slapper mere af, skider jeg i bukserne :lol: :lol:

Vangsgaard skrev:Hvis du ikke kan få et visakort, så kan du højst sandsynlig heller ikke få et mastercard. Visaelectron er nok løsningen, da det er et kreditkort hvor man ikke kan trække over, og som også er udbredt i udlandet.

Da jeg var i Kina i efteråret havde jeg et mastercard og et visa card med, det fungerede upåklageligt.

Medmindre du er registreret i RKI eller lignede, så ville jeg skifte bank - hvis du bare har en nogenlunde fornuftig økonomi må det kunne lade sig gøre at få et visa eller mastercard, for det ville nu engang være det bedste.

Har været nede og skifte bank idag :D og den nye ville godt give mig et visa-kort, så inden længe står den på BB I Thailand :superman:

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 94 gæster