Først og fremmest, du får alt, alt for lidt fedt. Det tangerer et usundt niveau, med kun 40g om dagen, til en stor krabat som dig. Særligt under cut skal man være påpasselig med sit fedtindtag, da dine hormoner i forvejen er 'under angreb' (for at bruge et fordummende udtryk) af at ligge i kalorieunderskud. Jeg vil foreslå dig at indtage minimum 80g fedt pr. dag - og gerne op omkring de 100g, for at være på den sikre side. Æg, avocado, nødder og fedt kød (burde du kunne skaffe som slagter!)
Du spiser næsten et halvt kilo ærter om dagen - det er selvfølgelig fint du får masser af grønt, men variation er kodeordet her. Du bliver nødt til at få en mere variereret omgang grøntsager, så du får flere en bredere mikronutrientsprofil. Derudover er ærter en af de mere kalorietunge grøntsager, og er derfor ikke ligeså god rent kalorie-til-mæthedsratio, som fx tomat, agurk, peberfrugt, broccoli, iceberg osv. Med dit lave fedtindtag i mente, så ville det ikke være en dårlig idé at spise en del avocado også - fx 1 stor avocado om dagen.
Jeg tror du har ret i at dit kalorieindtag er skudt meget for lavt. En stor dreng som dig, der står op hele dagen, træner 5-6 om ugen, svinger kødøksen, bør nok have ~3000 kalorier, også under et cut. Jeg vil anbefale dig at starte med en høj vurdering, og så se hvad din vægt siger efter en uges tid. Juster derfor efter dine kalorier nedad, indtil du taber dig i den hastighed du ønsker. Jeg ved ikke hvad dit kalorieindtag er nu, men prøv at starte med 3000-3500 kalorier, og se hvordan det går.
Held og lykke med det hele!