Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1397
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1394

Følg bodybuilding.dk på

Kritik til min kostplan

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej jeg er en knægt på 17 år, er 193 høj og vejer omrking 88 kg. Jeg dyrker intentsiv basket 3 gange om ugen, og derudover styrketræner jeg selvfølgelig. Lige nu er jeg i en bulk-periode. Jeg har lavet en kostplan, som jeg ikke synes er vildt god, ved bare ikke helt hvad der er galt. Dog synes jeg selv at der er ret meget rugbrød inde over det :D

I må meget gerne sige hvad I synes om den :)
Vedhæftede filer
Kostplan 1.xlsx
Min kostplan
(13 KiB) Downloadet 72 gange
OMG, det er jo håbløst det her. I am out, lav i jeres 5000 mavebøjninger og drik jeres cult shaker efter træning godluck

Lystfiskeren » 27. mar 2010, 13:18

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 90.00
- Dødløft: 120.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Bare et venligt råd, prøv at skrive den ind(bb.dk har en smart kostplan feature) eller skriv den lidt mere læsevenligt, jeg gider fx. ikke da jeg skal til at downloade den. Så tror jeg også flere vil bruge deres tid på at hjælpe :)

Logbog: Vis logbog

Evt. så smid noget mere frugt ind :)

Nis skrev:Bare et venligt råd, prøv at skrive den ind(bb.dk har en smart kostplan feature) eller skriv den lidt mere læsevenligt, jeg gider fx. ikke da jeg skal til at downloade den. Så tror jeg også flere vil bruge deres tid på at hjælpe :)

Har set andre bruge denne feature før, men har aldrig fundet ud af hvordan man bruger den - kan du ikke forklare/beskrive hvordan man laver sin kostplan herinde?? :)
OMG, det er jo håbløst det her. I am out, lav i jeres 5000 mavebøjninger og drik jeres cult shaker efter træning godluck

Styrkeliste

Ja selvfølgelig.

Du skal ind på din brugerprofil, tryk på dit profilnavn. Derinde kan du 'vis kostplan' ellers hedder den vist 'opret kostplan'. Oppe i højre hjørne hvis jeg husker rigtigt.

Når du er først er derinde er det forholdsvist nemt der er indarbejdet stort set alle fødevarer. Hvis du har nogle spørgsmål så kan du bare skrive dem her eller PM mig.

Nis skrev:Ja selvfølgelig.

Du skal ind på din brugerprofil, tryk på dit profilnavn. Derinde kan du 'vis kostplan' ellers hedder den vist 'opret kostplan'. Oppe i højre hjørne hvis jeg husker rigtigt.

Når du er først er derinde er det forholdsvist nemt der er indarbejdet stort set alle fødevarer. Hvis du har nogle spørgsmål så kan du bare skrive dem her eller PM mig.

Har PM'ed dig, men kan stadig ikke finde ud af at lave en kostplan, så bliver ved med at gøre det i et excel dokument, indtil jeg finder ud af hvordan man gør det herinde...

Jeg har tænkt mig at tilføje en ekstra banan og 60-100g vindruer i en af mellem-måltiderne ;)

Styrkeliste

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster