Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

sund skrev:IKKE DOPING, det er nemt og lige til at gå til. Sikkert det læreren forventer når han/hun læser overskriften.
Hvis du kan udarbejde en kronik om bodybuilding uden at berøre doping, overasker du ikke blot din lærer du får helt sikkert også en god karakter!![]()
(Det med karakteren er sikkert noget værre vrøvl, men jeg synes tanken om at undlade det som der er nemt, ligetil og det som folk forventer, er flot)
Du må meget gerne dele din kronik med os, jeg går selv på gym og får sikkert også samme eller en lignende opgaveformuleringen på et tidspunkt

Sand skrev:Hej forum,
Jeg har lidt problemer med min dansk aflevering.
Jeg skal skrive en kronik om valgfrit emne, og jeg har så valgt bodybuilding.
Problemet er, hvordan opstiller man sådan en, og hvilke emner ville i mene, der kunne være spændende og medbringe i min kronik?
Jeg er en første års elev på HHX.
På forhånd tak.

JannikB skrev:sund skrev:IKKE DOPING, det er nemt og lige til at gå til. Sikkert det læreren forventer når han/hun læser overskriften.
Hvis du kan udarbejde en kronik om bodybuilding uden at berøre doping, overasker du ikke blot din lærer du får helt sikkert også en god karakter!![]()
(Det med karakteren er sikkert noget værre vrøvl, men jeg synes tanken om at undlade det som der er nemt, ligetil og det som folk forventer, er flot)
Du må meget gerne dele din kronik med os, jeg går selv på gym og får sikkert også samme eller en lignende opgaveformuleringen på et tidspunkt
Jeg kan godt se, hvor du vil hen, men doping er jo en stor del af det?

Sand skrev:Hej allesammen,
super med så hurtig feedback!
Jeg har styr på emnerne, og jeg vil nok vælge også at medbringe doping i kronikken,
da min lærer nok forventer noget om det, så hvis jeg ikke skriver om det, så fortæller hun mig nok bare at jeg skulle have gjort det.
Hvis jeg får en god karakter skal jeg nok dele den med jer

sund skrev:Sand skrev:Hej allesammen,
super med så hurtig feedback!
Jeg har styr på emnerne, og jeg vil nok vælge også at medbringe doping i kronikken,
da min lærer nok forventer noget om det, så hvis jeg ikke skriver om det, så fortæller hun mig nok bare at jeg skulle have gjort det.
Hvis jeg får en god karakter skal jeg nok dele den med jer
Hvis blot du får 4 vil jeg gerne se den

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 78 gæster