Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 835
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 832

Følg bodybuilding.dk på

Krop at begynde med

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej Alle sammen

Jeg vil begynde at styrketræne seriøst.
Har tidligere trænet, men det var bare for at komme i form, men nu vil jeg gerne gøre noget seriøst ud af det.

Er 200 cm høj og vejer pt. 105 kg. (Ikke voldsomt muskuløs ;-) )

Mit spørgsmål til jer er følgende:

Hvis jeg gerne vil være stor (Jeg er ligeglad med at veje 140, bare de sidder rigtigt)
Kan jeg så godt starte nu hvor min fedtprocent er for høj, eller skal jeg tabe mig først, og så derefter starte med at træne.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Du kan gøre begge dele, det er i virkeligheden op til dig selv.
Bare husk at du skal lægge i kalorieoverskud for at tage på i muskelmasse, og der følger gerne noget fedt med.
"What am I doing with my life? Am I living it or am I just going to some hum drum job that I don’t really wanna be at, doing some miniscule task being paid to be a mindless drone, or am I living my life on my terms..." - Kai Greene
Brugeravatar

Kostplan: Vis kostplan

Som Jonskyfreak skriver så er det jo helt op til dig selv!

Det bedste ville være at stille dig foran spejlet og stille dig selv det spørgsmål; Er det sådan jeg vil se ud? Nogle folk har svært ved at være i en hård off season og have for meget fedt. Personligt ville jeg dog have valgt og smide 200-300 kcal under ligevægtsindtag. Det lyder lidt voldsom og skulle have forventning om at musklerne ses pænt og tydeligt ved en vægt ved 100 + hvis du skriver du lige nu ikke er særlig muskulløs. Men igen valget er jo op til dig kan du være tilfreds med de kg du er nu og så få revet nogle tunge vægte eller vil du skære lidt fra ;)

Logbog: Vis logbog

Jeg er ikke tilfreds med mit spejlbillede nu, men det er jo det jeg gerne vil gøre noget ved :-)
Spørgsmålet er jo bare om det er "spild af tid" at tabe sig først, hvis man alligevel skal tage på igen?

Vil gerne have en markeret krop, og det er den ikke lige nu ;-)

Men kan man "ikke bare" får en markeret krop selvom man er stor, ved hjælp af den rigtige kost, imens man ligger i kalorieoverskud?

Vil jo ikke bruge en masse tid på at blive stor, hvis det alligevel ikke kan ses.

Kostplan: Ingen kostplan

KasperKM skrev:Jeg er ikke tilfreds med mit spejlbillede nu, men det er jo det jeg gerne vil gøre noget ved :-)
Spørgsmålet er jo bare om det er "spild af tid" at tabe sig først, hvis man alligevel skal tage på igen?

Vil gerne have en markeret krop, og det er den ikke lige nu ;-)

Men kan man "ikke bare" får en markeret krop selvom man er stor, ved hjælp af den rigtige kost, imens man ligger i kalorieoverskud?

Vil jo ikke bruge en masse tid på at blive stor, hvis det alligevel ikke kan ses.

Tab dig først, tag på og tab dig igen. Tricket ligger i at gøre det langsomt, så du ikke blot bliver tynd ved at tabe dig og tyk ved at tage på.
Brugeravatar

Reputation point: 30

Logbog: Vis logbog

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster