Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1653
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1650

Følg bodybuilding.dk på

kun rugbrød og haveregryn

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej BB

jeg er begyndt at træne meget igen (Bokse træning) og har lidt spørgsmål vedr kost og kosttilskud til jer

jeg er rigtig dårlig til og tage tid til og lave mad da jeg arbejder 45-50 timer pr uge og træner 4-5 gange pr uge, så jeg mit spørgsmål er lidt

hvis jeg spiser havergryn til morgen mad og mandler og rosiner og så ellers 10 rugbrød med smør og leverpostej resten af dagen
er der så noget krudt til kroppen og opbygge muskler af ellers skal jeg suplere min koster med protein pulver

jeg har læst meget herinde under Kost tråden og er fint klar over jeg burde spise mere kød, grønt osv og jeg burde gå mere op i kost men som mit liv køre pt er der bare ikke tid til så meget andet så derfor er min kostplan ret sørgelig og begrænset

min træning består hovedesaglig af boksetræning så jeg jagter ikke Kæmpe muskler men bare en pæn makering

jeg er 1,80 høj og vejere 70kg

Mvh

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Det tager mig 20 min og lave 3 måltider mad.

200 g kylling, 60 gram brune ris og 100 gram bønner
200 g kylling 60 gran brune ris og 100 gram bønner
200 g kylling og 150 gram Jasmin ris

Det er sgu ikke så besværligt, bare lav det dagen i forvejen. Og det kan sagtens spises koldt!

Jeg ville seriøst heller tage en trænings dag mindre og så lave noget mad i stedet for.

Dine rugbrøds madder og havregryn kommer du ikke langt med!

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

okay jeg troede egentlig der var bare lidt gods i rugbrød men self også derfor jeg spørger herinde.

er der så meget mere gods i ris og kylling for rent tids mæssig ku jeg godt få lavet sådan simple retter hvis jeg i sidste ende får mere ud af det

Lær at prioritere.
Der Weg ist das Ziel

U mirin brah?

#TEAM HARDEN

BiggunzZ666 skrev:Hvis FW var et land, så var det Afghanistan.
Brugeravatar

Reputation point: 115

Geografisk sted: Fuarkistan

Styrkeliste
- Bænkpres: 25.00
- Squat: 40.00
- Dødløft: 65.00

hvis du ikke bidrager med mere brugebare svare så hjælper du ikke specielt meget vel,

jeg har lidt fornemmelsen af det her Site er seriøst og hjælpsomt så ente hjælp mig vedr mine spørgsmål med brugbare svare eller lad være

Ricci skrev:hvis du ikke bidrager med mere brugebare svare så hjælper du ikke specielt meget vel,

jeg har lidt fornemmelsen af det her Site er seriøst og hjælpsomt så ente hjælp mig vedr mine spørgsmål med brugbare svare eller lad være

En god kost skal være varieret, desuden hvor får du umættede fedt og grøntsager fra?

Desuden du kunne også vælge, at læse lidt selv på det, der er rigtig mange emner der minder om dit.
Der Weg ist das Ziel

U mirin brah?

#TEAM HARDEN

Brugeravatar

Styrkeliste

nu kom vi jo lidt nærmer en brugbare dialog,

jeg skriver jo også min kost er skidt og mangel fuld, jeg har læst meget herinde vedr kost så derfor er jeg helt klare over hvor meget koste er en nødvendighed for resultater

mit ene spørgsmål går jo også lidt på og jeg via protein pulver og andre kosttilskud ku dække de mangler jeg har i min kost for og holde det hele så simpel som mulig

eller jeg må igang med og lægger tingene om, jeg skrev jo også andet opslag vedr mine træning og om det var nok, hvis det hele ikke fungere og er spild af tid må jeg jo også lægge det hele om så det passer mere til mine ønsker , men det jo også derfor jeg bruger det her site for og få noget afklaring

Ricci skrev:nu kom vi jo lidt nærmer en brugbare dialog,

jeg skriver jo også min kost er skidt og mangel fuld, jeg har læst meget herinde vedr kost så derfor er jeg helt klare over hvor meget koste er en nødvendighed for resultater

mit ene spørgsmål går jo også lidt på og jeg via protein pulver og andre kosttilskud ku dække de mangler jeg har i min kost for og holde det hele så simpel som mulig

eller jeg må igang med og lægger tingene om, jeg skrev jo også andet opslag vedr mine træning og om det var nok, hvis det hele ikke fungere og er spild af tid må jeg jo også lægge det hele om så det passer mere til mine ønsker , men det jo også derfor jeg bruger det her site for og få noget afklaring

prøv at sæt dig ned og tæl sammen på hvor mange gram du spiser dagligt af hhv rugbrød, havregryn og pålæg, så kan du regne ud hvor meget protein osv du får, og dermed kan du se om du enten skal spise mere kød eller suplere med kosttilskud. :)

Reputation point: 60

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 190.00

Lav 4-5 varierende måltider bestående af proteiner kulhydrater og fedt så er du dækket godt ind dagen før.
“I may look calm, but in my head I’ve killed you 3 times”

Reputation point: 80

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 210.00

Læg alt om.

Der er også andre på sitet der har haft familie og arbejdet 50+ timer og fået trænet og spist ordentlig, det er et attitude problem, som jeg dog ikke blot mener der begrænser sig til træningsdelen.
Der Weg ist das Ziel

U mirin brah?

#TEAM HARDEN

Brugeravatar

Styrkeliste

Regn lidt på det eventuelt via kostplan funktionen her på siden. Du skal have omkring 1,5-1,7 g/protein/kg kropsvægt, får du det er det med stor sandsynlighed ikke nødvendigt med protein pulver.
Der er massere af gods i rugbrød og havregryn, hvis du med gods mener kulhydrater. Problemet ved at spise så ensidig som du gør, er at du vil komme til at mangle forskellige vitaminer og mineraler, og muligvis fedt.

Reputation point: 40

Fuck smør og leverpostej! Kom makrel, æg, og massere kylling pålæg på istedet. Så får du i det mindste sundt fedt samt proteiner istedet for der andet møg du kommer på. Allerede der er du meget længere fremme end før! Kan du altid supplere med en protein Shake før/efter træning med en omgang sund fedtkilde i! For at hjælpe dit protein indhold endnu mere. Men lyder som om du er doven anlagt? Jeg arbejder til selv 60 + timer om ugen, og jeg kan sagtnes magte at lave mad efter de makroer jeg nu søger. Så alt handler om hvad man prioriterer!

Reputation point: 100

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00

doven er sku nok er voldsomt ord og bruge syntes jeg,

men jeg kan konstatere jeg er HELT galt på den med kost osv, jeg vil sætte mig ned og studere kosten meget mere end jeg havede gjordt før da jeg kan konstatere jeg er alt for blank på det område

Er enig i hvad metapod siger..
Lær at priotere..

Har selv 2 job, et studie, et barn og kone.
Træner 3 gange om ugen fordi jeg priotere at kunne nå andre ting, som at lave ordentlig mad.

Reputation point: 50

Find en ligevægts beregner på nettet.
At dømme ud fra din vægt, og mål om at opnå mere muskelmasse, så skal du bulke.
Tag dit ligevægtstal og tilføj 3-500 kcal, og spis efter det.
Spis 2 g. protein pr. kg. du vejer, og 1 g. fedt pr. kg. du vejer.
Fyldt resten af dine kcal ud med kulhydrater.
Søg for at spise sundt, varieret, og få dine kulhydrater, fedt, og protein fra gode kilder.

Sværere er det ikke
Mvh. Protein

Træner her: Byens Fit

Hvis du har læst meget herinde så ville du sgu også vide at det er en rigtigt lorte plan du har bikset sammen der.
Den eneste grund til du ikke laver gode solide måltider såsom kød og pasta/ris er fordi du enten ikke gider, er for doven eller vælger at prioritere anderledes.

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 200.00

Ricci skrev:okay jeg troede egentlig der var bare lidt gods i rugbrød men self også derfor jeg spørger herinde.

er der så meget mere gods i ris og kylling for rent tids mæssig ku jeg godt få lavet sådan simple retter hvis jeg i sidste ende får mere ud af det

Som jeg ser det, så er havregryn og rugbrød stivelse. Der er ikke mange vitaminer og mineraler i disse produkter. Det er vigtigt, at du får noget protein, kulhydrat og fedt. I et måltid kunne det være oksekød eller kylling(protein), broccoli(kulhydrat) og avocado, mandler m.m.(fedt)..
Hvorfor være lille og tynd, når man kan være stor og veltrænet;)?

Reputation point: 5

Geografisk sted: Stae

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00

Galleri: Vis galleri (1)

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 78 gæster