Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

BiggunzZ666 skrev:Hvis FW var et land, så var det Afghanistan.

Ricci skrev:hvis du ikke bidrager med mere brugebare svare så hjælper du ikke specielt meget vel,
jeg har lidt fornemmelsen af det her Site er seriøst og hjælpsomt så ente hjælp mig vedr mine spørgsmål med brugbare svare eller lad være

Ricci skrev:nu kom vi jo lidt nærmer en brugbare dialog,
jeg skriver jo også min kost er skidt og mangel fuld, jeg har læst meget herinde vedr kost så derfor er jeg helt klare over hvor meget koste er en nødvendighed for resultater
mit ene spørgsmål går jo også lidt på og jeg via protein pulver og andre kosttilskud ku dække de mangler jeg har i min kost for og holde det hele så simpel som mulig
eller jeg må igang med og lægger tingene om, jeg skrev jo også andet opslag vedr mine træning og om det var nok, hvis det hele ikke fungere og er spild af tid må jeg jo også lægge det hele om så det passer mere til mine ønsker , men det jo også derfor jeg bruger det her site for og få noget afklaring

Ricci skrev:okay jeg troede egentlig der var bare lidt gods i rugbrød men self også derfor jeg spørger herinde.
er der så meget mere gods i ris og kylling for rent tids mæssig ku jeg godt få lavet sådan simple retter hvis jeg i sidste ende får mere ud af det

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 78 gæster