Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

BodyBlom skrev:Syndes der er meget mere brus i Zero'en end i Light. Ellers er smagen meget det samme
Ellers; hvis man nu er til søde-sager som os kan spises som en snack en gang i mellem. Hvad kunne man evt bruge der?
Protein-barer er et godt eksempel, men syndes bare man kører hurtigt træt i det ?

.. Men det er selvfølgelig et prioteringsspørgsmål når man er på kur 
Aspartam som bruges i bl.a. Coca Cola light, Zero, pepsi max osv.. er kræftfremkaldende.. Derfor synes jeg personligt ikke det er særlig smart at drikke disse produkter..

JensL skrev:Alle disse forpulede sødemidler!!!
Det er altså noget værre stads damer og herrer!
Aspartam som bruges i bl.a. Coca Cola light, Zero, pepsi max osv.. er kræftfremkaldende.. Derfor synes jeg personligt ikke det er særlig smart at drikke disse produkter..
Personligt synes jeg også man kan smage "det kunstige" i coca cola zero, så hellere en alm. cola da.. Men det er selvfølgelig et prioteringsspørgsmål når man er på kur

o0Nielsen0o skrev:Og det med Coca-Cola Zero: "Real Taste, Zero Sugar" Det smager præcis som pepsi max...

JensL skrev:Men derfor er stoffet stadig skadeligt, ligesom alle andre vamle tilsætningsstoffer og hva de nu ellers propper i vores mad![]()

Mike2468 skrev:Pepsi max er rigtig god. Nok den bedste light sodavand jeg har smagt indtil viere =D>

lassah skrev:Mike2468 skrev:Pepsi max er rigtig god. Nok den bedste light sodavand jeg har smagt indtil viere =D>
Ja, men light-sodavand er generalt skidt!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster