Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

flamingopikken skrev:1) Tre gange pres om ugen, herunder får din skuldre virkelig mange tæsk. At presse tre gange ugentligt kan godt lade sig gøre, men ikke med den volumen du har sat op.
2) Hvorfor træner du kun ben én gang om ugen? Endda med ret sparsom volumen (især sammenlignet med overkroppen).
4) Du presser meget, meget mere end du trækker.
3) Kan du tage 3x12 i chinups, som du har smidt ind i sidste øvelse på din ryg-dag, efter alle de andre øvelser?
Og det er bare de fire første ting der sprang i øjnene, der er mange flere ting at tage fat i. Jeg synes det hele virker meget tilfældigt og noget rodet. Jeg kan selv godt lide at prøve ting af med diverse forskellige øvelser osv., men det der virker noget tilfældigt.
Jeg synes du skal skære lidt mere ind til benet, evt. vælge et program en anden (og mere kompetent person) har lavet, eller i det mindste rette op på nogle af de ting jeg har nævnt ovenfor. Hvis du godt kan lide mange forskellige øvelser pr. træningspas, kunne du jo tjekke Layne Norton's PHAT program ud. Alternativt få lidt inspiration fra tidligere tråde her på bordet om 3-split programmer.

Larsjensen skrev:Er Layne Norton's PHAT programmet, et du har kørt før?
Er det godt til opbygning af muskelmasse?

Active skrev:Larsjensen skrev:Er Layne Norton's PHAT programmet, et du har kørt før?
Noget af det bedste

Larsjensen skrev:Active skrev:Larsjensen skrev:Er Layne Norton's PHAT programmet, et du har kørt før?
Noget af det bedste
Lyder godt. Så vil jeg prøve det af. Hvor langtid skal jeg køre det?

Pind skrev:Der er ikke noget, som hedder inderbrystet. Dips kan erstattes med en anden triceps øvelse. Evt. close grip bench press.

Larsjensen skrev:Okay.. Jeg har lige et par ekstra spørgsmål til programmet, jeg håber I kan hjælpe mig med.
1. Spider curls kan jeg slet ikke få til at fungere, jeg ved godt hammer curls ikke går ind og alternerer bedst mulig, men kan jeg køre den i stedet?
2. Gider en sende mig en video eller et billede der præcis viser hvad "Seated tricep extension with cambered bar" er?
3. Jeg kan ikke køre Hammer strength chest press i mit center, hvad altenerer den bedst?
4. I stedet for rach chins, kan jeg godt køre bare chin ups der?
5. Gider en fortælle mig hvorfor "6 sets of 3 reps with 65-70% of normal 3-5 rep max" ? altså hvorfor kører man dem med speed også med 65-70% af ens maks?
6. Jeg kan heller ikke få Upright rows til at fungere optimalt, Hvilken anden øvelse ville erstatte godt?
VH.

Simon N skrev:Larsjensen skrev:Okay.. Jeg har lige et par ekstra spørgsmål til programmet, jeg håber I kan hjælpe mig med.
1. Spider curls kan jeg slet ikke få til at fungere, jeg ved godt hammer curls ikke går ind og alternerer bedst mulig, men kan jeg køre den i stedet?
2. Gider en sende mig en video eller et billede der præcis viser hvad "Seated tricep extension with cambered bar" er?
3. Jeg kan ikke køre Hammer strength chest press i mit center, hvad altenerer den bedst?
5. Gider en fortælle mig hvorfor "6 sets of 3 reps with 65-70% of normal 3-5 rep max" ? altså hvorfor kører man dem med speed også med 65-70% af ens maks?
6. Jeg kan heller ikke få Upright rows til at fungere optimalt, Hvilken anden øvelse ville erstatte godt?
VH.
Har du prøvet selv at undersøge bare en lille smule omkring alt dette du vil have andre til?

Larsjensen skrev:1. Spider curls kan jeg slet ikke få til at fungere, jeg ved godt hammer curls ikke går ind og alternerer bedst mulig, men kan jeg køre den i stedet?

Larsjensen skrev:2. Gider en sende mig en video eller et billede der præcis viser hvad "Seated tricep extension with cambered bar" er?
Larsjensen skrev:5. Gider en fortælle mig hvorfor "6 sets of 3 reps with 65-70% of normal 3-5 rep max" ? altså hvorfor kører man dem med speed også med 65-70% af ens maks?
! Tror han har erfaret at det er hvad der giver bedst mening i programmet.Larsjensen skrev:6. Jeg kan heller ikke få Upright rows til at fungere optimalt, Hvilken anden øvelse ville erstatte godt?

Larsjensen skrev:Simon N skrev:Larsjensen skrev:Okay.. Jeg har lige et par ekstra spørgsmål til programmet, jeg håber I kan hjælpe mig med.
VH.
Har du prøvet selv at undersøge bare en lille smule omkring alt dette du vil have andre til?
Ja. Og dette er de 5 ting, jeg ikke selv kunne få svar på via internettet.

Simon N skrev:Larsjensen skrev:Simon N skrev:Larsjensen skrev:Okay.. Jeg har lige et par ekstra spørgsmål til programmet, jeg håber I kan hjælpe mig med.
VH.
Ja. Og dette er de 5 ting, jeg ikke selv kunne få svar på via internettet.
Du kan pretty much google dig frem til at det du spørger om her ret nemt.

Larsjensen skrev:Okay.. Jeg har lige et par ekstra spørgsmål til programmet, jeg håber I kan hjælpe mig med.
De to andre curl øvelser er jo, præcis som spider curl, også supinerede eller i hvert fald tæt på, så hammer curl ville netop alternere bedre end spider curl? Men anyway, hammer curl er en god (IMO bedre) idé, så det kan du godt køre i stedet.
En cambered bar er en bar som er bøjet, som eksempelvis en EZ-bar/W-bar (kært barn har mange navne). Og så sidder du bare op og laver OH triceps extension med den.
En anden chest press maskine.
Ja, eller pulldowns, hvis du ikke er stærk nok at holde den anbefalede volumen i chins.
Speed work laves altid med lave procenter. På dine powerdage skal du loade stangen tungt, d v s væsentlig mere end 70%
Nej, det er også en øvelse som ikke hør hjemme nogen stederShrugs er fine hvis det er trapz du vil ramme, front raises kunne være en mulighed, så får du også lidt mere delt.
VH.

Die Doktorin skrev:Larsjensen skrev:Okay.. Jeg har lige et par ekstra spørgsmål til programmet, jeg håber I kan hjælpe mig med.
De to andre curl øvelser er jo, præcis som spider curl, også supinerede eller i hvert fald tæt på, så hammer curl ville netop alternere bedre end spider curl? Men anyway, hammer curl er en god (IMO bedre) idé, så det kan du godt køre i stedet.
En cambered bar er en bar som er bøjet, som eksempelvis en EZ-bar/W-bar (kært barn har mange navne). Og så sidder du bare op og laver OH triceps extension med den.
En anden chest press maskine.
Ja, eller pulldowns, hvis du ikke er stærk nok at holde den anbefalede volumen i chins.
Speed work laves altid med lave procenter. På dine powerdage skal du loade stangen tungt
Nej, det er også en øvelse som ikke hør hjemme nogen stederShrugs er fine hvis det er trapz du vil ramme, front raises kunne være en mulighed, så får du også lidt mere delt.
VH.
Hvad er egentlig dit udgangspunkt? Ud fra de spørgsmål du har stillet, får jeg indtrykket af at du er begynder og så vil jeg sige at PHAT virkelig ikke er noget du skal overveje.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster